۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۲۱:۵۱
کد خبرنگار: 895
کد خبر: 84748293
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۴۰۰ هزار واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در خراسان رضوی در حال احداث است

گناباد-ایرنا- مدیر کل راه و شهرسازی خراسان رضوی گفت که از مجموع چهار میلیون واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در سطح کشور ۴۰۰ هزار واحد معادل ۱۰ درصد آنها در این استان در حال احداث است.

به گزارش ایرنا، عباس یوسف زاده سه شنبه شب در جلسه شورای مسکن گناباد افزود: دولت قبل اعتقادی به مسکن مهر نداشت ولی دولت سیزدهم با دغدغه خاص طرح نهضت ملی مسکن را برای کاهش مشکلات این بخش دنبال می کند و استان خراسان رضوی هم از ظرفیتهای زیادی در این بخش برخوردار است.

وی ادامه داد: کاهش تورم در بخش زمین و مسکن از نتایج مهم و بلند مدت  اجرای طرح نهضت ملی مسکن است و با اجرای آن باید دغدغه مردم در تامین مسکن کاهش یابد.

مدیر کل راه و شهرسازی خراسان رضوی ضمن تاکید بر لزوم سرعت بخشی در اجرای طرح نهضت ملی مسکن در این استان گفت: دولت سیزدهم تسهیلات خوبی جهت روان سازی اجرای این طرح در نظر گرفته و اقدامات خوبی برای تامین زمین این طرح در دست انجام است.

وی تاکید کرد:  باید موضوع تامین زمین و آماده سازی واحدهای طرح نهضت ملی مسکن در سطح استان خراسان متناسب با نیاز مردم با جدیت بیشتری دنبال شود.

یوسف زاده گفت: زمین های مازاد دستگاههای دولتی در راستای سیاستهای دولت سیزدهم برای رفع معضل کمبود زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن بازپس گرفته می شوند و اقداماتی در این زمینه در دست انجام است.

وی تصریح کرد: اگر دستگاههای اجرایی که موظف بودند زمین های مازاد خود را به اجرای طرح نهضت ملی مسکن اختصاص دهند تاکنون اقدامی در این زمینه انجام نداده اند باید نسبت به برگشت زمین ها و اختصاص آنها بدین منظور اهتمام ورزند و اگر هر اداره ای این کار را انجام ندهد از طریق قانونی این زمینها از آنها بازپس گرفته می شود.

در پایان این جلسه احمد سفری به عنوان رییس اداره راه و شهرسازی گناباد معرفی و از خدمات حامد گوهری در این سمت تقدیر شد.

احمد سفری پیش از این معاون هماهنگی امور عمرانی فرماندار گناباد بود.

مرکز شهرستان گناباد در فاصله ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد واقع است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha