۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۲:۳۹
کد خبرنگار: 915
کد خبر: 84752315
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۲۵ تن مرغ و تخم مرغ در گنبدکاووس توزیع شد

۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۲:۳۹
کد خبر: 84752315
۲۵ تن مرغ و تخم مرغ در گنبدکاووس توزیع شد

گنبدکاووس- ایرنا- مدیر جهادکشاورزی گنبدکاووس از توزیع ۲۰ تن مرغ گرم و پنج تن تخم مرغ با قیمت مصوب جدید از صبح امروز شنبه در این شهرستان خبر داد و گفت: هیچ مشکلی در تولید و توزیع این مواد پروتئینی وجود ندارد.

حبیب الله زارع در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: متناسب با ظرفیت بازار و تقاضای شهروندان گنبدی مرغ و تخم مرغ به اندازه کافی و روزانه به مقدار اشاره شده و حتی بیشتر توزیع می‌شود.

وی اضافه کرد: مطابق قیمت‌های مصوب پس از حذف ارز ترجیحی، هم اکنون هر کیلوگرم مرغ کشتار روز (گرم) با نرخ ۵۹۰ هزار ریال و هر کیلوگرم تخم مرغ با قیمت ۳۹۸ هزار ریال عرضه می‌شود.

زارع در خصوص توزیع روغن خوراکی در فروشگاه‌ها و واحدهای صنفی گنبدکاووس بیان داشت: از امروز شرکت‌های پخش مشغول توزیع انواع روغن خوراکی و سرخ کردنی در فروشگاه‌ها هستند.

به گفته وی با آزادسازی نرخ اقلام اساسی اشاره شده و توزیع آن، نظارت‌ها برای رعایت قیمت‌ها مصوب توسط تیم‌های نظارتی در گنبدکاووس تشدید شده است. 

مدیر جهادکشاورزی گنبدکاووس همچنین گفت: در استان گلستان ۲۶ واحد مرغ تخم گذار با تولید روزانه ۱۸۰ تن تخم مرغ فعال است که هشت درصد نیاز مصرف کشور را تامین می‌کنند. 

زارع افزود: بزرگترین واحد تولید تخم مرغ کشور در گنبدکاووس فعال است و مشکلی در تولید این ماده پروتئینی وجود ندارد.

گنبدکاووس با ۳۷۵ هزار نفر جمعیت دومین شهرستان بزرگ استان گلستان است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha