۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۴:۵۳
کد خبرنگار: 1270
کد خبر: 84752350
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اعضای هیات داوران جشنواره «نالشکینه» بوکان معرفی شدند

۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۴:۵۳
کد خبر: 84752350
اعضای هیات داوران جشنواره «نالشکینه» بوکان معرفی شدند

مهاباد - ایرنا - دبیر نخستین جشنواره تئاتر خیابانی آذربایجان غربی گفت: «پژمان شاهوردی»، «رامین راستی» و «بابک لطفی خواجه پاشا» به عنوان اعضای هیات داوران نخستین جشنواره استانی تئاتر خیابانی نالشکینه بوکان در معرفی شدند.

«افشین ناصری» روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: همزمان با برگزاری این جشنواره، پیش بینی شده است ورکشاپ ۱۲ ساعته با موضوع طراحی فضا و بازیگری خیابانی نیز توسط  «پژمان شاهوردی» از اساتید این رشته در این شهرستان برگزار شود که به شرکت کنندگان در پایان این دوره گواهی معتبر اهدا خواهد شد.

وی از حضور «سیدمحمد هاشمی» معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزارتخانه فرهنگ و ارشاد اسلامی در مراسم اختتامیه جشنواره نالشکینه با دعوت نماینده مردم بوکان در مجلس شورای اسلامی خبر داد و افزود: با رایزنی‌های صورت گرفته، نمایش برتر و منتخب این جشنواره نیز در جشنواره تئاتر خیابانی «شهروند» لاهیجان شرکت داده می‌شود.

به گزارش ایرنا، نخستین جشنواره استانی تئاتر خیابانی «نالشکینه» بوکان از روز ۲۷ اردیهشت جاری همزمان با روز جهانی ارتباطات به مدت سه روز به میزبانی این شهرستان برگزار خواهد شد.

 پیش بینی شده برای نخستین بار گروه‌های راه یافته به بخش مسابقه این جشنواره در هفت روستای پرجمعیت این شهرستان نزدیک به شهر آثار خود را اجرا می‌کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha