۲ اثر برگزیده جشنواره تئاتر «نالشکینه» بوکان به جشنواره‌های ملی راه می‌یابد

مهاباد - ایرنا - دبیر نخستین جشنواره تئاتر خیابانی نالشکینه بوکان گفت: ۲ اثر برگزیده این جشنواره به سه جشنواره ملی راه پیدا می کند.

افشین ناصری روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: به دنبال انتشار فراخوان جشنواره، ۲۹ گروه از شهرهای آذربایجان غربی آثار خود را ارسال کردند که هیات بازبینی در مدت ۲ روز آثار را بازبینی کرده و با نظر آنها ۱۲ گروه به بخش رقابت و یک گروه به بخش جنبی جشنواره راه پیدا کرد.

وی افزود: این ۱۲ گروه در روزهای چهارم، پنجم و ششم تیرماه در شهر بوکان و هشت روستای تابعه این شهرستان اجرا خواهند داشت و اجراهای آنها توسط بهترین داوران تئاتر خیابانی کشور مورد ارزیابی و داوری قرار خواهد گرفت.

ناصری ادامه داد: ۲ اثر برگزیده جشنواره تئاتر خیابانی نالشکینه به جشنواره ملی تئاتر خیابانی که شهریور امسال به میزبانی شهر «لاهیجان» برگزار می شود، راه پیدا می‌کنند.

رییس انجمن هنرهای نمایشی بوکان از برگزاری مسابقه عکس تئاتر خیابانی در حاشیه جشنواره نالشکینه خبر داد و گفت: «سلیمان رحیمی» و «لقمان رحیمی» ۲ تن از عکاسان بنام بوکان این مسابقه را داوری می کنند.

نخستین جشنواره تئاتر «نالشکینه» بوکان که نخستین جشنواره تئاتر خیابانی آذربایجان غربی نیز محسوب می شود، ماه آینده در این شهرستان برگزار می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha