۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۸:۲۳
کد خبرنگار: 1449
کد خبر: 84753183
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

فرماندار ملایر: ۱۲۰ بازرس و ناظر فعالیت بازار شهرستان را رصد می‌کنند

همدان- ایرنا- معاون استاندار همدان و فرماندار ویژه ملایر گفت: از روز /یکشنبه/ ۱۲۰ بازرس و ناظر در قالب ۶۰ تیم بازار ملایر را رصد می‌کنند و با لباس‌های یک شکل، حمایت قضایی و تعزیراتی و فراگیری آموزش‌های لازم، نظارت‌های لازم را از بازار به عمل می‌آورند.

به گزارش ایرنا؛ "سلمان اسماعیلی" شنبه شب در نشست هم‌اندیشی با اتحادیه‌ها، اصناف، بازارسان و ناظران در حوزه بازار شهرستان ملایر افزود: بازرسان و ناظران همراه کسبه و بازاریان هستند و با یک انضباط تشکیلاتی و رعایت مُرّ قانون به فعالیت خود ادامه می‌دهند.

وی تاکید کرد: اگر بنا است معیشت مردم را مدیریت و نان مردم را تامین کنیم و بازار آرامش داشته باشد، میدان‌دار اصلی، امین‌ترین، موثرترین و مورد اعتمادترین افراد، کسبه، بازاریان، اتحادیه‌ها و اصناف هستند.

فرماندار ویژه ملایر کسبه و بازاریان را امین‌ترین افراد از قبل انقلاب، پس از پیروزی انقلاب و در عرصه‌هایی همچون دفاع مقدس دانست و اظهار داشت: یکی از طلایی‌ترین و موفقیت‌های بزرگ کسبه و بازاریان ملایر در دوران مقابله با کرونا بود که همراهی وصف‌ناپذیری داشتند.

اسماعیلی بزرگترین چالش امروز کشور را چالش ذهنی دانست و گفت: بیش از ۷۰ درصد جمعیت فعال کشور متولدین ۵۷ سال به بعد هستند که دوران انقلاب، جنگ تحمیلی و سختی‌های دهه ۶۰ را ندیده‌اند و سر سفره جمهوری اسلامی و انقلاب نشسته‌اند.

فرماندار: ۱۲۰ بازرس و ناظر بازار ملایر را رصد می‌کنند

امروز صحنه دفاع از هویت بازار و سفره مردم است

وی ادامه داد: این در حالیست که دست‌های ناپاکی مرتب بین جوانان یاس و ناامیدی ایجاد و این چالش ذهنی را تشدید می‌کنند.

معاون استاندار همدان خاطرنشان کرد: در مقابل ما مسئولان نیز در تبیین، روشنگری، اقناع‌گری و همراه‌سازی لکنت زبان داریم.

به گفته وی یکی از صحنه‌های جدی که ما در تبیین، روشنگری و فائق آمدن بر این چالش ذهنی یاری می‌کند، دفاع از هویت ایران، هویت بازار و سفره مردم است.

اسماعیلی با بیان اینکه آبروی ما به بازار گره خورده است، بیان کرد: مردم هرگونه گرانفروشی، احتکار، قیمت و کیفیت نان را می‌بینند و این موارد روح مردم و جوانان را آزرده خاطر می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه اراده و نگاه دولت و مسئولان امروز به بازار و معیشت مردم است، افزود: همه باید از مسئولان گرفته تا اتحادیه‌ها، بازرسان، ناظران، کسبه خرد و فروشگاه‌های زنحیره‌ای و اقشار مردم، پای کار بیایند و دولت را در اجرای این طرح یاری کنند.

فرماندار ویژه ملایر با اشاره به موفقیت‌های ایران طی سال‌های پیروزی انقلاب در عرصه‌هایی همچون علوم نانو تکنولوژی، فناوری هسته‌ای، قدرت پهپادی، موشکی و نظامی، تاکید کرد: روزی صحنه دفاع از سلامت و امنیت بود، امروز صحنه دفاع از نان مردم است.

فرماندار: ۱۲۰ بازرس و ناظر بازار ملایر را رصد می‌کنند

اجازه هیچ تحرکی را در بازار ملایر نمی‌دهیم

اسماعیلی یادآور شد: امروز دشمن اراده کرده تا دولت سیزدهم در تحقق این طرح عدالت‌محور زمین بخورد، اما ما اجازه نمی‌دهیم.

وی ادامه داد: هم اکنون شخصیتی فاضل در راس دولت است که با شجاعت و صداقت با مردم حرف می‌زند و من و شما باید دولت را یاری کنیم تا با اجرای این طرح، عدالت در کشور تحقق پیدا کند.

فرماندار ویژه ملایر در ادامه با تاکید بر اینکه مردم این ولنگاری در بازار را نمی‌پذیرند، گفت: ما از کسبه و بازاریان ملایر انتظار داریم که به راحتی بازار را مدیریت کنند، ما نیز در کنار آنها هستیم.

اسماعیلی یادآور شد: برای دفاع از منافع و معیشت مردم، سیاست‌های دولت و حیثیت کسبه و بازاریان، چاره‌ای جز تشدید ۲۰ برابری بازرسی‌ها از بازار را نداشتیم.

وی تاکید کرد: ما اجازه نمی‌دهیم افرادی با پوشش کسبه و بازاریان در بین اصناف ما نفوذ کرده و مردم را بدبین کنند و با هماهنگی دادستان و تعزیرات حکومتی، برخورد جدی با این متخلفان در دستور کار قرار گرفته است.

به گزارش ایرنا؛ در این نشست هم‌اندیشی مدیر کل تعزیرات حکومتی استان همدان، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان و رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان نیز حضور داشتند و ۱۲۰ ناظر و بازرس در قالب ۶۰ تیم نظارت‌های خود را از بازار ملایر آغاز کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha