۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۳:۰۷
کد خبرنگار: 936
کد خبر: 84756243
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دید افقی در برخی از مناطق استان اصفهان به ۱۵۰۰ متر کاهش یافت

اصفهان - ایرنا - کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان گفت: به دلیل ورود گرد و غبار از کشورهای همسایه به استان، روز سه شنبه افقی در برخی نقاط استان از جمله مناطق شمالی به یک هزار و ۵۰۰ متر کاهش یافته است.

محمد رضا رفیعی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: امروز گرد و غبار، در بیشتر مناطق استان موجب کاهش دید و کیفیت هوا شده است

وی بیان کرد: این شرایط از امروز تا روز چهارشنبه در بیشتر مناطق استان بویژه برای مناطق شمالی، شرقی و تا حدودی هم مناطق مرکزی استان ادامه دارد.

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان اضافه کرد: کیفیت هوا از روز پنجشنبه تا پایان هفته به‌تدریج بهبود پیدا خواهد کرد و جو به نسبت پایداری در استان استقرار پیدا خواهد کرد و آسمان به‌صورت صاف تا کمی ابری در ساعات بعد از ظهر گاهی وزش باد را برای بیشتر مناطق استان پیش بینی می‌شود.

وی اظهار داشت: دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده تغییر محسوسی نخواهد داشت.

رفیعی خاطرنشان کرد:  دمای کلانشهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات شبانه روز گذشته به ۳۵ درجه سانتی‌گراد و در خنک‌ترین ساعات به ۱۶ درجه سانتی‌گراد رسید.

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان گفت: خوروبیابانک با دمای ۳۹ و بویین و میاندشت با دمای پنج درجه سانتیگراد بالای صفر گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان در شبانه روز گذشته بودند.

وی برای کلانشهر اصفهان در روز چهارشنبه(فردا)، هوای صاف تا کمی ابری و غبارمحلی گاهی وزش باد به نسبت شدید تا شدید و احتمال گردوخاک و برای روز پنجشنبه، هوای صاف تا کمی ابری غبارصبحگاهی گاهی وزش باد پیش بینی کرد.

   

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha