۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۹:۳۳
کد خبرنگار: 2187
کد خبر: 84762090
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تربیت تمام‌ساحتی هدف اصلی سند تحول بنیادین است

۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۹:۳۳
کد خبر: 84762090
تربیت تمام‌ساحتی هدف اصلی سند تحول بنیادین است

مشهد-ایرنا- معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: سند تحول بنیادین یکی از اسناد بالادستی آموزش و پرورش است که این سند به دنبال تربیت تمام‌ساحتی دانش‌آموزان است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمود رضایی روز شنبه در جلسه تودیع و معارفه رییس آموزش و پرورش شهرستان خلیل‌آباد با تاکید بر ضرورت توجه به رویکرد تمام ساحتی افزود: آموزش و پرورش مفتخر به اجرای اسناد بالادستی از جمله سند تحول بنیادین، بیانیه گام دوم انقلاب و سیاست‌های کلی مقام معظم رهبری است.

وی با بیان اینکه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش یک ریل بسیار معتبر است که در راستای آن آموزش و پرورش به سرمنزل خود خواهد رسید، بیان کرد: داشتن معلم انقلابی، دانش‌آموز اسلامی و تربیت تراز جمهوری اسلامی ایران در این سند مد نظر است.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی بیان کرد: بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی مرکز ثقل و توجه به جوانانی است که سکاندار  مسایل مسئولیتی کشور خواهند بود و رهبر انقلاب توصیه‌های بسیار ارزشمندی در این خصوص داشته‌اند.

رضایی تاکید کرد: بر این اساس دستاوردهای ۴۰ ساله گذشته انقلاب باید برای جوانان و دانش‌آموزان تبیین شود، امیدآفرینی در بستر مسایل آموزش و پرورش صورت گیرد و تربیت تراز جمهوری اسلامی و دانش‌آموز انقلابی و پژوهشگر را داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه تراز هیچ کشوری از سطح آموزش و پرورش آن بالاتر نخواهد رفت، بیان کرد: سرمایه‌گذاری در بخش آموزش و پرورش کشور هزینه نیست، بلکه سرمایه‌گذاری است.

وی ادامه داد: اکنون که دو سال از تعطیلی فضای آموزش حضوری شده و دانش‌آموزان مجدد به مدارس آمدند باید در ایام امتحانات به آنها کمک کنیم چون ترسی از امتحانات حضوری در درون دانش‌آموزان است.

در پایان مراسم از زحمات "محمود روشندل" تقدیر و "برمکی" به عنوان مدیر جدید آموزش و پرورش خلیل‌آباد معرفی شد.

خلیل آباد در فاصله ۲۴۲ کیلومتری مشهد قرار دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha