۸ خرداد ۱۴۰۱، ۱۸:۰۳
کد خبرنگار: 1347
کد خبر: 84771118
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار مهاباد: حفظ اشتغال واحدهای تولیدی در اولویت قرار دارد

مهاباد - ایرنا - فرماندار ویژه مهاباد گفت: حفظ اشتغال واحدهای تولیدی جزو اولویت های اصلی کارگروه موانع تولید بوده و در این راستا تمام تلاش خود را به کارخواهیم بست.

به گزارش ایرنا، امیر قادری روز یکشنبه در جلسه رفع موانع تولید مهاباد افزود: اشتغال حاصل از رفع مشکلات بنگاه های اقتصادی جزو برنامه های محوری دولت طی چند سال گذشته بوده و همه دستگاه های اجرایی موظف به همکاری در این راستا هستند.

وی با بیان اینکه جلسات کارگروه رفع موانع تولید باید به صورت پیوسته برگزار شود، ادامه داد: مصوبات این جلسه که جنبه قانونی برای دستگاه های اجرایی دارد باید در مدت زمان تعیین شده انجام شود.

فرماندار ویژه مهاباد اظهار کرد: بسیاری از مشکلات واحدهای تولیدی با تصمیم گیری منطقی و قانونی و مسوولیت پذیری قابل رفع است.

قادری با بیان اینکه برخی از سرمایه گذاران نسبت به رفع مشکلات واحدهای خود ناامید هستند، گفت: وظیفه ماست که به سراغ تمام بنگاه های اقتصادی فعال رفته و مشکلات و موانع آنها را احصا کنیم تا از تمام اختیارات قانونی خود برای رفع آنها اقدام شود.

وی بیان کرد: تکلیف واحدهای غیرفعال نیز برای واگذاری و یا راه اندازی مجدد تعیین شود تا سرمایه گذاری و هزینه های بیت المال به صورت راکد و بدون استفاده باقی نماند.

در این جلسه مشکلات مربوط به ۲ واحد تولیدی و معدنی مهاباد بررسی و تعیین تکلیف شد.

مهاباد با ۲۴۵ هزار نفر جمهیت دارای ۱۲۴ واحد تولیدی و صنعتی دارای پروانه بهره برداری بوده که از این تعداد ۵۹ واحد در شهرک صنعتی و ۶۵ واحد نیز در خارج از این شهرک واقع شده است که ۷۵ واحد از آنها هم اکنون فعال است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha