۱۰ خرداد ۱۴۰۱، ۲۰:۱۳
کد خبرنگار: 1347
کد خبر: 84773939
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۲۲ واحد تولیدی راکد در شاهین‌دژ احیا شد

۱۰ خرداد ۱۴۰۱، ۲۰:۱۳
کد خبر: 84773939
۲۲ واحد تولیدی راکد در شاهین‌دژ احیا شد

مهاباد - ایرنا - فرماندار شاهین‌دژ گفت: از ابتدای سال گذشته تاکنون ۲۲ واحد تولیدی راکد این شهرستان با ۵۵۰ میلیارد ریال هزینه دوباره احیا شدند.

محمدعلی حسین زاده روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در راستای تحقق شعار چند سال گذشته موضوع رفع موانع تولید و بازگشت واحدهای تولیدی به چرخه اقتصادی در دستور کار قرار گرفت و از سال گذشته توانستیم ۲۲ واحد به چرخه تولید بازگردانیم.

وی ادامه داد: این واحدهای در زمینه های مختلف از جمله کشاورزی صنعت و معدن بوده که با اهدای تسهیلات و رفع مشکلات موفق به بازگشت به چرخه تولید و ایجاد اشتغالزایی شده‌اند.

فرماندار شاهین‌دژ با اشاره به اینکه جلسات کارگروه رفع موانع تولید و تسهیل در امر تولید به طور مداوم برگزار می‌شود، گفت: دولت با حمایت از واحدهای تولیدی و صنعتی و احیای واحدهای راکد و نیمه فعال، اجرای طرح‌های رونق و رفع موانع تولید، ارائه بسته‌های حمایتی و تسهیلات به صنایع کوچک و متوسط و طرح اشتغال فراگیر، راهبرد حمایت از تولید داخلی را در دستور کار خود قرار داده است.

حسین زاده اضافه کرد: در جریان سفر رییس جمهور و هیات دولت به منطقه نیز شاهد اختصاص اعتبارات مناسبی در بخش های مختلف هستیم که به ارتقای شاخص های توسعه ای استان کمک می‌کند.

آذربایجان‌غربی از نظر صنعتی یکی از استان‌های کم‌برخوردار کشور به شمار می‌رود اما با اجرای قانون خروج از رکود تدوینی،  اقدامات خوبی در راستای بازگشت واحدهای تولیدی و صنعتی این استان به مدار تولید و جذب سرمایه آغاز شده است.

شاهین دژ با ۹۸ هزار نفر جمعیت از شهرهای جنوب آذربایجان‌غربی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha