۱۰ خرداد ۱۴۰۱، ۲۰:۳۱
کد خبرنگار: 1465
کد خبر: 84773951
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام‌جمعه مهریز: بازشناسی سیره امام راحل (ره) برای نسل جوان ضروری است

یزد- ایرنا- امام‌جمعه مهریز گفت: بازشناسی سیره امام راحل (ره) و اهداف و آرمان‌های والای انقلاب اسلامی محور برنامه‌های شهرستان قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام عبدالرضا محی‌الدینی روز سه‌شنبه در جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی مراسم بزرگداشت سالروز ارتحال امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خرداد شهرستان افزود: یکی از مهمترین ابعاد جهاد تبیین مورد تاکید رهبر معظم انقلاب، بازشناسی سیره امام (ره) و ارزش‌های انقلاب است .  

وی ادامه داد: حضرت امام راحل عظیم الشان (ره)، سعادت را برای همه ملت‌های جهان می‌خواست و با این تفکر انقلاب اسلامی را رهبری کرد و به پیروزی رساند و انقلابی که برای همه آزادی خواهان جهان الگو بوده و هست و باید اهداف آن ترویج شود.

امام‌ جمعه مهریز اظهار کرد: امام (ره) هیچگاه دچار اشتباه نشد و ذره‌ای از صراط مستقdم منحرف نگردید و در اوج بحران‌ها هیچ نشانه ای از عجز در ایشان دیده نشد، پس باید سیره ایشان در این روزها برای مردم و جوانان کشور تبیین شود که رسالتی ملی و دینی است.

همچنین مصطفی زارع زاده معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری مهریز، شناساندن و ترویج تفکرات و اندیشه های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی را به نسل جوان حائز اهمیت برشمرد و بر هماهنگی و تعامل همه دستگاه‌ها و ادارات سطح شهرستان در برگزاری باشکوه مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام(ره) تأکید کرد.

در پایان امام جمعه مهریز برگزاری مراسم بزرگداشت سالروز ارتحال حضرت امام (ره) را نشان از قدردانی و تجدید میثاق ملت شریف و وفادار ایران با آرمان های رهبر کبیر انقلاب اسلامی دانست.

در این جلسه برنامه‌های بزرگداشت سالروز ارتحال امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خرداد در مهریز عنوان شد.

مرکز شهرستان ۵۵ هزار نفری مهریز در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha