رهروی در انقلاب اسلامی عمل به سیره امام‌راحل و تبعیت از رهبرمعظم انقلاب است

گرگان - ایرنا  - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: قیام ۱۵ خرداد سال ۴۲ زمینه ساز انقلاب اسلامی شد و رهروی در مسیر انقلاب اکنون عمل به سیره امام راحل و تبعیت از رهبر معظم انقلاب است.

سیدعلی مهاجر روز یکشنبه به مناسبت بزرگداشت قیام ۱۵ خرداد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: مردم ما همواره قدردانی امام راحل و جانفشانی شهدای مظلوم قیام  ۱۵ خرداد ۴۲ و شهدای انقلاب بوده و هستند.
وی تاکید کرد: در شرایط کنونی رهروی کردن در انقلاب اسلامی تبعیت از بیانات رهبر معظم انقلاب است. 
مهاجر با تاکید بر حفظ هوشیاری بیش از پیش در خنثی سازی توطئه دشمنان ، خاطرنشان کرد: اکنون جنگ دشمن با انقلاب ، جنگ ترکیبی ( فرهنگی و اقتصادی ) بوده و عمل درست در مسیر  انقلاب اسلامی، این توطئه دشمنان خنثی می شود .
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان تصریح کرد: جنگ اقتصادی را دشمن بر ملت ما تحمیل کرده که با عمل به بیانات رهبری می توانیم پیروز میدان شویم.

 ۱۵ خرداد سال ۴۲ و با گشودن آتش به روی مردم معترض سرخ شد تا بار دیگر این مهم را اثبات کند که دیکتاتوری پهلوی، مردم را جز برای ویترین برنامه‌های خود نمی‌خواهد. نیمه خرداد سال ۴۲ و درپی انتشار خبر دستگیری حضرت آیت‌الله خمینی مرجع تقلید مردم، معترضان به این هتک حرمت در شهرهای مختلف ایران به خیابان‌ها آمدند. نیروهای سرکوب رژیم شاه به روی مردم معترض آتش گشودند و تعدادی از مردم قم، تهران و ورامین را به شهادت رساندند.
 قیام حماسه‌ساز ۱۵ خرداد، سرآغاز مبارزه‌ای آشتی ناپذیر بین نیروهای مذهبی و رژیم شاه و سلطه آمریکا شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha