جشن بزرگ دهه کرامت با حضور خادمان حرم امام رضا (ع) در سمنان برگزار می‌شود 

سمنان- ایرنا- سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان گفت: جشن بزرگ دهه کرامت امروز دوشنبه شانزدهم خرداد ساعت ۲۱ در پارکینگ آستان مقدس امامزادگان علویان سمنان با حضور خادمان حرم امام رضا (ع) برگزار می‌شود.

به گزارش ایرنا، امیر نجم روز دوشنبه به رسانه‌ها ابراز داشت: تبلیغ سبک و سیره حضرت امام رضا(ع) و اشاعه محبت اهل بیت(ع) از جمله گفتمان های اصلی این کاروان و ترویج فرهنگ زیارت از راه دور مهمترین هدف خادمان حرم مطهر علی ابن موسی الرضا(ع) است. 

سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان با بیان اینکه این جشن  با اجرای برنامه های متنوع فرهنگی و هنری اجرا می شود، بیان کرد : حضور خادمین آستان قدس رضوی و حضور هنرمندان برجسته کشوری و اجرای مجری توانمند کشوری روزبه رحیمی با حضور بازیگران کودک شبکه دو سیما (یه قل دو قل) از جمله برنامه های پیش بینی شده در این آیین است. 

نجم با اشاره به اهمیت برگزاری مراسم وجشن ها در اعیاد مختلف، تصریح کرد: این آیین با هدف ایجاد شور و نشاط  اجتماعی، برکت معنوی و ترویج فرهنگ و سیره اهل بیت عصمت و طهارت (ع) در بین اقشار مختلف مردم به خصوص نسل جوان برگزار می شود. 

وی افزود: این آیین به همت سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان ، زیر سایه خورشید، اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان و پایگاه مقاومت بسیج شهید عباس دانشگر برگزار می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha