مسابقه آزاد تنیس روی میز آقایان در قشم برگزار می شود

قشم - ایرنا - دبیر هیات تنیس روی میز شهرستان قشم از برگزاری مسابقه آزاد تنیس روی میز آقایان ویژه دهه کرامت ساعت ۲۱ (شامگاه سه شنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۱) در سالن تنیس روی میز آزادگان سرزمین آب و آفتاب خبر داد.

پیرزاد پیری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: این مسابقه تنیس روی میز با همکاری اداره ورزش و جوانان شهرستان قشم و با حضور حداقل ۲۶ و حداکثر ۳۰ بازیکن به صورت گروهی و حذفی برگزار می شود که در پایان مسابقه به نفرات برتر حکم قهرمانی و جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.

وی ادامه داد: نکته حائز اهمیت در برگزاری این مسابقه آزاد تنیس روی میز، شرکت بازیکنان مطرح استان هرمزگان در تمامی رده های سنی از جمله «کارن دوستی» قهرمان نونهالان استان، «آیدین فرخی» قهرمان نوجوانان استان، «شایان پیری» قهرمان جوانان استان و چهارم بزرگسالان استان و جز ۱۶ نفر برتر جوانان کشور و «پیرزاد پیری» نفر سوم پیشکسوتان استان که همگی از ورزشکاران شهرستان قشم می باشند، است.

مسابقه آزاد تنیس روی میز آقایان در قشم برگزار می شود

دبیر کمیته مسابقات و داوری استان هرمزگان توضیح داد: این مسابقه با حضور «عبدالهادی سرودی» نایب رییس هیات تنیس روی میز، «پیرزاد پیری» به عنوان سرداور و «ابراهیم فرخی» به عنوان داور مسابقه برگزار خواهد شد.

پیری اضافه کرد: رضا دریایی رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان قشم، میرداد میردادی شهردار قشم و جمعی از پیشکسوتان ورزش نگین خلیج فارس از میهمان ویژه برگزاری این مسابقه به مناسبت دهه مبارک کرامت هستند.

به گزارش ایرنا، دهه کرامت دهه اول ماه ذی‌القعده است که همزمان با ولادت حضرت معصومه(س) در اول ذی‌القعده آغاز و با ولادت برادرش امام رضا(ع) در ۱۱ ذی‌القعده (۲۱ خرداد امسال) به پایان می رسد.

در دهه کرامت برنامه‌های جشن و شادی در ایران برگزار می‌شود و در تقویم جمهوری اسلامی ایران، روزهای اول ماه ذی‌القعده سالروز ولات حضرت معصومه(س) به عنوان روز دختران، پنجم ذی‌القعده روز تجلیل از امامزادگان و بقاع متبرک، ۶ ذی‌القعده روز بزرگداشت احمد بن موسی بن جعفر معروف به شاهچراغ و ۹ ذی القعده روز عفاف و حجاب نامگذاری شده است.

جزیره قشم با وسعت یک هزار و ۵۰۰ کیلومتر مربع از تنگه هرمز به موازات ساحل جنوبی ایران به طول ۱۳۵ کیلومتر و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر داز توابع هرمزگان است و ۳۰۰ کیلومتر خط ساحلی دارد.

شهرستان قشم شامل جزیره‌های قشم، هنگام و لارک با حدود ۱۵۰ هزار نفر جمعیت از تنگه هرمز به موازات ساحل استان هرمزگان به طول ۱۵۰ و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر در میان آب‌های خلیج فارس گسترده شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha