همکاری دانشگاه علامه طباطبایی با دولت گسترش می یابد

تهران- ایرنا- رییس دانشگاه علامه طباطبایی گفت: «میز دانشگاه-دولت» با هدف گسترش همکاری‌ها و استفاده از دانش و تجارب اساتید و ارتباط موثرتر با دولت در این دانشگاه راه اندازی می‌شود.

عبدالله معتمدی در گفت و گو با خبرنگار گروه علم و آموزش ایرنا درباره راه اندازی «میز دانشگاه-دولت» در این دانشگاه افزود: دانشگاه علامه طباطبایی پیش از این، سابقه همکاری با دولت و دستگاه های اجرایی داشته است؛ بنابراین بر اساس توافق با مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری قرار شد زمینه همکاری به شکل نهادی فراهم شود.

وی با بیان این که دانشگاه علامه طباطبایی در گذشته در قالب خوشه های مشورتی در حوزه های بانکی، مالی و رسانه به دولت کمک کرده است، یادآور شد: با توجه به ظرفیتی که این دانشگاه دارد، مقرر شد در بخش های مختلف به دولت کمک کنیم.

رییس دانشگاه علامه طباطبایی تصریح کرد: قرار بر این شده است که با توجه به نیازهای دولت زمینه های همکاری را شناسایی و بر اساس آن توان خود را در اختیار دولت قرار دهیم، در دیدار با رییس مرکز بررسی های استراتژیک ریاست جمهوری در مورد کلیات این موضوع گفت و گو شد و باید پیگیری کنیم که نشست های تخصصی بعدی شکل بگیرد.

معتمدی تشکیل «میز دانشگاه-دولت» در دانشگاه ها را مثبت ارزیابی کرد و گفت: با استفاده از تجارب اساتید می توانیم زمینه های همکاری با دولت را گسترش داد.

وی با تاکید بر اینکه ارتباط دولت و دانشگاه‌ها باید تقویت شود، ابراز امیدواری کرد که ارتباط جدی بین دولت با دانشگاه برقرار شود و افزود: البته در دولت قول دادند که این زمینه فراهم شود.

به گزارش ایرنا،‌ محمدصادق خیاطیان رییس مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری روز پنجشنبه ۱۹ خرداد در دیدار با عبدالله معتمدی رییس دانشگاه علامه طباطبایی از راه اندازی «میز دانشگاه-دولت» در ۱۰ دانشگاه کشور به صورت آزمایشی خبر داد و گفت: این میز در دانشگاه علامه طباطبایی نیز دایر می شود و در صورت کسب نتایج مطلوب ادامه پیدا می کند.

همکاری دانشگاه علامه طباطبایی با دولت گسترش می یابد

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha