۲۲ خرداد ۱۴۰۱، ۱۵:۰۰
کد خبر: 84785809
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سوخت خودروهای گازوئیلی استان اردبیل بر اساس کارکرد ماهانه تخصیص می‌یابد

اردبیل-ایرنا- مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل گفت: سوخت مورد نیاز خودروهای گازوئیلی استان اردبیل بر اساس کارکرد ماهانه تخصیص می‌یابد.

حجت مدنی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا، تامین سوخت با کیفیت خودروها و توزیع به موقع آن از رسالت‌های مهم شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی عنوان کرد و گفت: در حال حاضر سوخت مصرفی خودورهای گازوئیل سوز برای خودروهای برون شهری با اخذ بارنامه و ثبت در سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای و تائید امور پایانه های استان ارائه می شود.

 وی اضافه کرد: ارائه سوخت به خودروهای درون شهری هم با اخذ پروانه فعالیت و ثبت نام در آدرس www.utcms.ir و تائید سازمان حمل ونقل درون شهری شهرداریها (تاکسیرانی) و صدور بار برگ روزانه امکان پذیر است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه اردبیل اظهار کرد: سازمان‌های متولی (شهرداری‌ها، اداره کل حمل و نقل و پایانه‌ها) در راستای تکریم ارباب رجوع و پیشگیری از مراجعات این قشر به جایگاه‌های سوخت جهت دریافت نفت گاز اضطراری باید نسبت به توجیه مالکین خودروهای مذکور و رفع مشکل سامانه‌ای آنها در خصوص ثبت نام و ارائه سهمیه اقدام کنند.

مدنی گفت: به منظور خدمات‌رسانی مطلوب به رانندگان ناوگان دیزلی، نظارت بر نحوه تامین و توزیع نفت گازدر  بخش حمل و نقل در منطقه اردبیل تشدید خواهد شد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل گفت: همچنین با هدف تشدید نظارت بر نحوه تامین و توزیع نفت گاز، ناوگان حمل و نقل دیزلی (باری و مسافری) در مسیرهای مواصلاتی استان اردبیل دارندگان خودروهای گازوئیلی، سهمیه نفت گاز تخصیصی خود را تنها با ارائه با کارت هوشمند سوخت دریافت می کنند.

وی خاطرنشان کرد: طبق مصوبه اعلامی از سوی هیات وزیران، سهمیه سوخت (نفت گاز) دارندگان وسائط باری و مسافری بر اساس پیمایش راه انجام شده که میزان سهمیه تخصیصی تعیین شده برای انواع خودروها که  توسط سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای به شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ارسال شده  در کارتهای هوشمند سوخت شارژ می شود.

مدنی در پایان برخی اخبار منتشر شده در رسانه‌ها و فضای مجازی در خصوص حذف کارت سوخت جایگاه‌داران از چرخه عرضه بنزین در جایگاه‌های عرضه سوخت کشور را تکذیب کرد و گفت: عرضه بنزین در تمامی مناطق 37 گانه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران با نرخ اول بصورت یارانه ای (هزارو500 تومانی) و بنزین با نرخ غیریارانه ای (3 هزار تومان) و همچنان مطابق روال گذشته در سطح جایگاه های عرضه سوخت استان اردبیل انجام می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha