سهمیه گاز مایع خانوارهای فاقد لوله‌کشی در اردبیل اعلام شد

اردبیل - ایرنا - مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی اردبیل سهمیه گاز مایع مرحله ۳۴ هر خانوار شهری و روستایی این استان برای خرداد ماه را ۴۴ کیلوگرم اعلام کرد.

سیدحجت مدنی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این سهمیه ویژه خانوارهای شهری و روستایی فاقد لوله‌کشی گاز طبیعی است و سرپرستان خانوارها با مراجعه به عاملین توزیع، سهمیه خود را با زیرساخت بانکی و بصورت الکترونیکی دریافت کنند.

وی تاکید کرد: این سهمیه تا آخر خردادماه سال جاری اعتبار دارد و متقاضیان برای برخورداری از سهم خویش، در فرصت باقیمانده نسبت به دریافت آن اقدام کنند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی اردبیل بر ضرورت پایداری شبکه‌های توزیع گاز و نفت و به روز شدن مهارت‌های فنی پرسنل و کارکنان شرکت تاکید کرد و گفت: در این راستا ۲۱ هزار نفر ساعت آموزش شغلی، عمومی و فرهنگی برای مدیران و کارکنان در قالب ۴۶ دوره فنی، تخصصی و عمومی برگزار شده است.

او افزایش آمادگی، مهارت، تقویت کار گروهی، توانمندسازی تیم‌های عملیاتی و ارتقای دانش فنی کارکنان را از اهداف دوره‌ها اعلام کرد و افزود: ۳۰ دوره به‌صورت حضوری و ۱۶ دوره به‌صورت غیرحضوری و برخط برگزار شده است.

استان اردبیل با ۱۲ شهرستان در شمال ایران واقع شده و بخش‌های مرکزی و جنوبی آن از مناطق سردسیر است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha