۲۸ خرداد ۱۴۰۱، ۱۲:۰۰
کد خبرنگار: 1449
کد خبر: 84792316
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

انبار احتکار آرد و نهاده‌های دامی در ملایر کشف شد

۲۸ خرداد ۱۴۰۱، ۱۲:۰۰
کد خبر: 84792316
انبار احتکار آرد و نهاده‌های دامی در ملایر کشف شد

همدان- ایرنا- فرمانده انتظامی ملایر از کشف انبار احتکار آرد و نهاده‌های دامی در این شهرستان خبر داد و گفت: در این راستا ۱۷۰ کیسه آرد، ۱۴ تُن خوراک دام و ۷۵ تُن پودر خارجی احتکار شده کشف شد.

به گزارش روز شنبه ایرنا از پایگاه خبری پلیس؛ سرهنگ «احمد ساکی» افزود: ارزش تقریبی این میزان کالای احتکار کشف شده، هشت میلیارد ریال برآورد شده است که با تلاش ماموران پلیس امنیت اقتصادی کشف شد.

وی با بیان اینکه مبارزه با قاچاق کالا به صورت جدی در دستور کار پلیس است، خاطرنشان کرد: با کشف این محموله احتکاری، پرونده تشکیل و یک متهم به مراجع قضایی معرفی شد. 

فرمانده انتظامی ملایر از کشف سه تُن گردوی خارجی قاچاق به ارزش تقریبی پنج میلیارد ریال با تلاش ماموران پاسگاه انتظامی انوج خبر داد و گفت: در این ارتباط ۲ متهم دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

سرهنگ ساکی همچنین از دستگیری فردی که در فضای مجازی با وعده کار و ازدواج، اقدام به اغفال، اخاذی و انتشار تصاویر خصوصی زن جوان کرده بود، خبر داد و افزود: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر انتشار فیلم و تصاویر خصوصی و اخاذی از وی در صفحات اینستاگرامی، موضوع به ‌صورت ویژه در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

وی بیان کرد: در این رابطه خانمی با حضور در پلیس فتا توضیح داد در یکی از شبکه‌های اجتماعی مجازی با فردی غریبه که خود را ورزشکار و ثروتمند معرفی کرده بود، آشنا شدم و پس از مدتی با وعده کار و ازدواج به او اعتماد و عکس‌های خصوصی‌ام را برایش ارسال کردم.

فرمانده انتظامی ملایر اظهار داشت: وقتی به خواسته‌اش مبنی بر انتقال وجه به حسابش پاسخ منفی دادم، عکس‌هایم را در فضای مجازی منتشر کرد و تاکنون هفت میلیون ریال از من دریافت کرده است.

سرهنگ ساکی ادامه داد: با اقدامات فنی و شیوه و شگردهای خاص پلیسی، فرد خاطی در یکی از استان‌های شمالی کشور مورد شناسایی قرار گرفت و با هماهنگی مقام قضایی‌ در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و ضمن توقیف ابزارهای دخیل در ارتکاب جرم، متهم به پلیس فتا انتقال داده شد.

وی گفت: متهم از طریق شبکه اجتماعی اینستاگرام با شاکی پرونده آشنا شده و پس از جلب اعتماد با ترفند استفاده از تصویر شخص دیگر و معرفی خود به عنوان فردی متمول و ورزشکار و با وعده کار با مزایای بالا و ازدواج، پس از دریافت تصاویر خصوصی و با انتشار آن، اقدام به اخاذی کرد که توسط پلیس فتا دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

فرمانده انتظامی ملایر متلاشی شدن باند سارقان اماکن عمومی و دولتی و کشف بیش از ۵۰ فقره سرقت با تلاش مجاهدانه ماموران پلیس آگاهی این شهرستان را از دیگر اقدامات برشمرد و افزود: در تحقیقات به عمل آمده از متهمان دستگیر شده به بیش از ۵۰ فقره سرقت از مساجد، مدارس و مراکز دولتی با همدستی چهار نفر دیگر اعتراف کردند.

سرهنگ ساکی بیان کرد: ماموران پلیس با انجام اقدامات پلیسی سر دسته این باند را در یکی از استان‌های مرکزی کشور شناسایی و پس از هماهنگی‌های قضایی این متهم را در مخفیگاه خود دستگیر کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha