۳۰ خرداد ۱۴۰۱، ۱۳:۲۴
کد خبر: 84794732
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مصرف گاز طبیعی در تربت‌حیدریه ۹ درصد رشد کرد

۳۰ خرداد ۱۴۰۱، ۱۳:۲۴
کد خبر: 84794732
مصرف گاز طبیعی در تربت‌حیدریه ۹ درصد رشد کرد

تربت‌حیدریه- ایرنا- مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه تربت‌حیدریه گفت: از ابتدای امسال مصرف گاز طبیعی   (CNG)در این منطقه با افزایش ۹ درصدی نسبت به مدت مشابه پارسال همراه بود که در مقابل سبب صرفه‌جویی در مصرف بیش از ۱۸میلیون لیتر بنزین در شهرستان‌های تحت پوشش این منطقه‌ شده‌ است.

جواد بلندی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان این که بخشی از این کاهش مصرف به دلیل دوگانه سوز کردن خودروها توسط این شرکت است افزود: تاکنون ۲ هزار و ۳۹۸ دستگاه خودرو دوگانه سوز شده‌اند که ۱۵۴ دستگاه از این تعداد مربوط به امسال است.

وی ادامه داد: امسال همچنین به دلیل استقرار موفقیت‌آمیز سیستم مدیریت انرژی و مدیریت سبز، گواهی ایزو ۵۰۰۰۱ از شرکت ملی نفت ایران دریافت کردیم که منطقه تربت‌حیدریه، دومین منطقه کشوری است که این گواهی را دریافت کرده‌ است.

شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه تربت حیدریه، شهرستان‌های تربت‌حیدریه، مه‌ولات، زاوه، گناباد، رشتخوار، بجستان، خواف، کاشمر و خلیل‌آباد را زیر پوشش خود دارد.

منطقه تربت‌حیدریه دارای ۶۳ جایگاه اختصاصی و فروشندگی سکودار، ۹ فروشندگی داخل اتاقک، ۲۰۰ فروشندگی تعاونی روستایی و همچنین ۳۲ جایگاه فعال عرضه سی. ان.جی است.

مرکز شهرستان ۲۲۵ هزار نفری تربت‌حیدریه در ۱۵۰ کیلومتری جنوب مشهد قرار دارد.

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha