شهرداری زواره در موضوع کشتارگاه مشترک دام اردستان از مسوولیت شانه خالی می‌کند

کاشان - ایرنا - رییس دادگاه عمومی بخش زواره از توابع اردستان با اشاره به پلمب کشتارگاه مشترک دام اردستان و زواره گفت: شهرداری‌های این شهرها باید نسبت به رفع نقص‌های فنی و بهداشتی کشتارگاه مشترک اقدام کنند که با تاسف شهرداری زواره از مسوولیت شانه خالی می‌کند.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام محمدحسین عزیزی روز سه‌شنبه در نشست خبری به مناسبت هفته قوه قضاییه با بیان اینکه بیشترین پرونده‌های حقوقی وارد شده به دادگاه زواره در زمینه اختلاف‌های ملکی و خلع ید بوده است، گفت: توهین و فحاشی بیشترین پرونده‌های کیفری وارد شده به این دادگاه را تشکیل می‌دهد.

وی اظهار داشت: تعداد پرونده‌های ورودی به شعبه اول دادگاه زواره طی یک سال گذشته یک‌هزار و ۶۵۰ فقره بوده است.

رییس دادگاه عمومی بخش زواره ادامه داد: در همین مدت یک‌هزار و ۶۱۰ فقره پرونده مختومه شده و ۷۴۱ پرونده به شورای حل اختلاف وارد شده است.

وی با اشاره به اینکه تعداد پرونده‌های مسن دادگاه زواره ۴۲ فقره است، گفت: با استفاده از مجازات‌های جایگزین تعداد زندانیان بخش زواره از ۱۶ نفر به سه نفر کاهش پیدا کرده است.

عزیزی در خصوص ساخت ساختمان دادگاه زواره افزود: این واحد با زیربنای ۷۰۰ مترمربع و پیشرفت فیزیکی ۶۰ درصد با بهره‌گیری از اعتبارهای خاص تا پایان سال به بهره‌برداری می رسد.

وی کمبود نیروی اداری و قاضی را از چالش‌های دادگاه زواره اعلام و تاکید کرد: ۷۰۰ ملاقات مردمی در یک سال گذشته در راستای تکریم ارباب رجوع، آموزش ضابطان رسمی، برگزاری ۶ جلسه مشترک دیدار با خانواده شهیدان و برگزاری برنامه‌های فرهنگی از دیگر اقدام‌های صورت گرفته بوده است.

رییس دادگاه عمومی بخش زواره با بیان اینکه خبررسانی به مردم در راستای فریضه امر به معروف و آگاه رسانی به جامعه است، تاکید کرد: از خبرنگاران درخواست داریم در شرایط کنونی کشور امید بخشی و امیدوار کردن مردم را سرلوحه کار خود قرار دهند و مردم را به نظام و ولایت فقیه امیدوار کنند.

عزیزی اضافه کرد: امروز دشمنان نظام‌ اسلامی به ویژه امریکا و رژیم جعلی صهیونیستی تلاش دارند مردم را از نظام مایوس کنند و اذهان عمومی را مشوش سازند که اصحاب رسانه باید با انتشار اخبار امیدبخش با آن مبارزه و توطئه آنها را خنثی کنند.

زواره با افزون بر ۹ هزار نفر جمعیت در ۱۴ کیلومتری شمال شرقی اردستان واقع شده است.

شهرستان اردستان با افزون بر ۴۳ هزار نفر جمعیت در ۱۱۸ کیلومتری شمال شرقی اصفهان واقع شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha