۵۲ برنامه طی هفته گرامیداشت قوه قضاییه در گلستان اجرا می‌شود

گرگان - ایرنا - دبیر ستاد بزرگداشت هفته قوه قضاییه گلستان از آغاز اجرای ۵۲ عنوان برنامه در زمینه های مختلف مربوط طی هفته گرامیداشت قوه قضاییه در این استان خبر داد.

به گزارش ایرنا، احمد جعفری روز پنجشنبه در حاشیه آیین ادای احترام مدیرکل و جمعی از مسوولان این نهاد به مقام شامخ شهدا در گلزار شهدای امام زاده عبدالله شهر گرگان، عطرافشانی و گلباران گلزار شهدا، حضور مسوولان قضایی در مساجد و دیدار با مردم، بررسی مشکلات فعالان بخش دانش بنیان استان، برپایی میز خدمت و پاسخگویی به مشکلات حقوقی و قضایی مردم در نمازجمعه از مهم ترین برنامه های این هفته برشمرد.

وی اظهارداشت: بررسی راهکارهای افزایش سرعت رسیدگی به پرونده و کاهش ورودی پرونده به دادگستری و گفت و گو با مردم با حضور مسوولان قضایی در برنامه های رسانه ملی استان از دیگر برنامه های این هفته در استان است.

امروز در دومین روز هفته قوه قضاییه، کارکنان دادگستری گلستان با حضور در گلزار شهدای امامزاده عبدالله ( ع ) شهر گرگان و نثار گل و قرائت آیاتی چند از کلام الله مجید، یک بار دیگر با آرمان های آن ها تجدید میثاق کردند.

در تقویم رسمی جمهوری اسلامی یکم تا هفتم تیر، هفته قوه قضاییه نامگذاری شد.
هفته قوه قضاییه به خاطر حادثه هفتم تیر ۱۳۶۰ و انفجار بمب در دفتر حزب جمهوری اسلامی  و شهادت آیت الله سید محمد بهشتی و ۷۲ تن از یارانش، نامگذاری شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha