کنکور با رقابت چهار هزار و ۵٠٠ داوطلب در دانشگاه سمنان برگزار می شود

سمنان- ایرنا- نماینده تام الاختیار دانشگاه سمنان در برگزاری آزمونهای سراسری گفت: آزمون سراسری ۱۴۰۱ در نوبت صبح روزهای چهارشنبه، پنجشنبه ، جمعه  و شنبه به ترتیب هشتم ، نهم، دهم و یازدهم تیر در دانشکده های مهندسی برق و کامپیوتر ، مهندسی عمران و پردیس علوم پایه با رقابت چهار هزار و ۵۰۰ داوطلب برگزار می شود.

به گزارش ایرنا، پرویز ملک زاده روز یکشنبه به رسانه ها بیان کرد: داوطلبان گروه آزمایشی هنر در صبح روز چهارشنبه هشتم تیر ، گروه های آزمایشی ریاضی و فنی و علوم انسانی در صبح روز پنجشنبه نهم تیر، گروه آزمایشی علوم تجربی در صبح جمعه دهم تیر و داوطلبان گروه آزمایشی زبانهای خارجی در صبح روز شنبه یازدهم تیر با یکدیگر رقابت می کنند .

وی اضافه کرد : کارت شرکت در آزمون‌ همه داوطلبان کنکور سراسری‌ به همراه راهنمای شرکت در آزمون از امروز یکشنبه ۵ تیر برای مشاهده و پرینت بر روی درگاه اطلاع  رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org  قرار گرفت.

نماینده تام الاختیار دانشگاه سمنان در برگزاری آزمونهای سراسری یادآورشد:  باجه رفع نقص کارت ورود به جلسه داوطلبان آزمون نیز در مرکز چاپ و انتشارات در پردیس شماره یک دانشگاه از روز سه شنبه ۷ تیر صبح ها از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۲ و بعدازظهرها از ساعت ۱۴:۰۰ الی ۱۸:۰۰ فعال است .

ملک زاده  از داوطلبان خواست به جز کارت ورود به جلسه آزمون، اصل کارت ملی یا شناسنامه عکس‌دار و چند مداد، پاک‌کن و مداد تراش هیچ وسیله اضافه دیگری (مانند موبایل ، کیف ، جزوه ) با خود به همراه نیاورند./

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha