۹ تیر ۱۴۰۱، ۱۸:۰۹
کد خبرنگار: 1449
کد خبر: 84807363
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار ملایر: ۱۰ هزار میلیارد تومان پروژه شهرستان در دست اجرا است

همدان- ایرنا- معاون استاندار همدان و فرماندار ویژه ملایر روند توسعه شهرستان را پرشتاب دانست و گفت: در حال حاضر ۱۰ هزار میلیارد تومان پروژه در دست اجرا است.

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ "سلمان اسماعیلی" روز پنجشنبه در نشست شورای اداری شهرستان ملایر با حضور وزیر دادگستری اظهار داشت: وحدت و تعامل موجود عامل توسعه و پیشرفت این شهرستان است.

وی افزود: وزیر دادگستری افتخاری برای استان همدان و شهرستان ملایر است که این فرصت در دولت انقلابی دکتر رئیسی برای ما مغتنم است.

وی با بیان اینکه در بیش از سه ماه گذشته، این چهارمین سفر استاندار به شهرستان ملایر است، خاطرنشان کرد: با مدیریت جهادی و انقلابی استاندار همدان، اقدامات به بهترین شکل در دست انجام است.

فرماندار ویژه ملایر با گرامیداشت هفته قوه قضاییه، شهید بهشتی را یکی از چهره‌های شاخص و پرآوازه جمهوری اسلامی و دارای افکار بلند و یک فقیه نواندیش دانست.

اسماعیلی ادامه داد: دوره پرتلاطمی در تنظیم بازار و اجرای طرح مردمی‌سازی یارانه‌ها داشتیم که با وفاق و همدلی موجود در شهرستان به خوبی انجام شد.

وی یادآور شد: ملایر تنها شهرستانی است که با هدایت استاندار همدان و حکم دادستان، اجاره بها را مدیریت و قوانین خوبی وضع کردیم.

معاون استاندار همدان گفت: در حوزه نظارت بازار تعداد بازرسان و ناظران را با بکارگیری از ظرفیت سپاه و بسیج و اقشار مختلف به ۱۲۰ نفر افزایش دادیم.

به گفته وی استان همدان با مدیریت جهادی استاندار همدان، همراهی و وفاق مردم و مسئولان، در حوزه تنظیم بازار سربلند ظاهر شد.

اسماعیلی افزود: استان همدان تحت فرماندهی استاندار انقلابی و مردمی همدان، و حضور میدانی و شبانه‌روزی وی، یک روند پرشتاب و رو به توسعه‌ای را در پیش گرفته است.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی نیز با اشاره به تعامل هر چه بیشتر مجلس و قوه قضائیه، اظهار داشت: مجلس نیز موظف است این تعامل را در حد اعلای خود پیش ببرد.

حجت الاسلام "احد آزادیخواه" حداکثر کمک رسانی در حوزه خدمات قضائی را وظیفه مجلس انقلابی دانست و افزود: مجلس باید در این حوزه راهگشا باشد تا سیستم قضایی کشور بتواند با روان‌سازی، کار خود را بهتر پیش ببرد.
وی با اشاره به مصوبه مجلس شورای اسلامی گفت: طبق این مصوبه اگر کسی برای اولین بار جرمی را مرتکب شده باشد، قاضی می‌تواند برای این فرد مجازات جایگزین تعیین کند.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی اقدامات دولت سیزدهم در حوزه واکسیناسیون و کنترل ارز را موفق دانست و ادامه داد: دولت سیزدهم در تعامل با کشورهای منطقه بسیار موفق عمل کرد.

حجت الاسلام آزادیخواه یادآور شد: با مدیریت فرماندار ویژه ملایر و کمک شبکه اطلاعاتی شهرستان، شبکه توزیع غیر قانونی آرد کشف شد.

دیگر نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: امام خمینی (ره)، شهید بهشتی و رهبر معظم انقلاب افرادی هستند که مدل حکمرانی آنها مدل تشکیلات سازی مردمی است.

"هادی بیگی‌نژاد" با بیان اینکه شهید بهشتی بر جبهه‌گیری حزب الله اعتقاد داشت، تاکید کرد: اجازه ندهیم حزب الله از اولویت خارج شود و در تقویت نیروهای حزب‌الله تمام توان خود را به کار گیریم.

وی همچنین خواستار پیگیری مشکل کارخانه سیم و کابل ملایر شد و افزود: مشکلات این کارخانه فقط با ورود حاکمیت حل می‌شود.

رئیس دادگستری ملایر نیز کشف باند قاچاق آرد در این شهرستان را اقدامی مهم برشمرد و گفت: اینگونه اقدامات باارزش باید تقویت شود، در حالیکه برخی در فضای مجازی مطالبی در راستای ایجاد ناامیدی و یاس مردم منتشر کزدند.

"سعید احمدی‌فر" تاکید کرد: حرکت بر مدار اخلاق و قانون‌مداری از مهمترین اصولی است که باید در فضای مجازی رعایت شود.

رییس دادستری ملایر با بیان اینکه دستگاه قضایی با تمام توان به کمک دولت آمده تا در راستای خدمت به مردم، مسائل و مشکلات کاهش یابد، بیان کرد: این در حالیست که معاندان تلاش می‌کنند دولت در ارائه خدمات و اجرای برنامه‌های خود موفق نشود و برخی ناآگاهانه در فضای مجازی مطالبی را مطرح می‌کنند که خلاف اخلاق است.

احمدی‌فر تاکید کرد: به این افراد اجازه نمی‌دهیم مطالبی خلاف واقعیت و خلاف قانون مطرح و به جایگاه‌ها آسیبی وارد شود.

وی ادامه داد: در حال حاضر بالای ۶۰ درصد محکومان در زندان این شهرستان، مجرمان مواد مخدر است و با تراکم متهمان مواد مخدر مواجه هستیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha