۱۰ تیر ۱۴۰۱، ۱۴:۰۵
کد خبرنگار: 915
کد خبر: 84807775
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

مسابقه جایزه بزرگ دوچرخه‌سواری در گنبدکاووس برگزار شد

گنبدکاووس - ایرنا - نخستین دوره مسابقه جایزه بزرگ دوچرخه‌سواری به‌مناسبت بزرگداشت ۱۰ تیرماه روز گنبدکاووس و یادواره مرحوم بابک چینیان‌پور عضو تیم ملی این رشته ورزشی در رده بزرگسالان با شرکت حدود ۶۰ دوچرخه سوار استان‌های کشور به میزبانی این شهر مرزی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، در این مسابقه که روز جمعه در مسیر ۷۰ کیلومتری جاده "گنبدکاووس - مینودشت - آزادشهر و بالعکس" برگزار شد، دوچرخه سوارانی از استان‌های گلستان، مازندران، گیلان، زنجان، اردبیل، البرز، قزوین، سمنان و خراسان‌های شمالی، رضوی و جنوبی حضور داشتند.

رییس هیات دوچرخه سواری گنبدکاووس در این خصوص به خبرنگار ایرنا گفت: نخستین دوره این مسابقه در سه رده سنی جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان با شرکت حدود ۶۰ نفر از دوچرخه سوار از ۱۱ استان‌ کشور برگزار شد.

بهروز قاسمیان افزود: این مسابقه به مناسبت ۱۰ تیرماه روز گنبدکاووس و نیز یادواره مرحوم "بابک چنینان پور" عضو تیم ملی دوچرخه سواری جمهوری اسلامی در رده بزرگسالان با همکاری مشترک شهرداری، شورای اسلامی شهر، هیات دوچرخه سواری گنبدکاووس و استان گلستان و باشگاه فرهنگیان این شهرستان و همچنین خانواده مرحوم چینیان پور برگزار گردید.

وی اضافه کرد: مرحوم بابک چینیان پور متولد ۱۳۵۲ ساکن گنبدکاووس، عضو تیم ملی بزرگسالان، قهرمان و پدیده تور کرمان، نائب قهرمان تور بزرگ شمال، سه دوره حضور در تور بین المللی آذربایجان و رییس هیات دوچرخه سواری استان گلستان و این شهرستان بود که ۲۵ سال سابقه فعالیت در این رشته ورزشی را داشت.

به گزارش ایرنا، در پایان این مسابقه و در رده جوانان "محمد عدنان شاهباز" از قزوین اول شد، "آرتین صدیقی" از مازندران به مقام دوم و "بنیامین فنایی" از خراسان رضوی به مقام سوم دست یافتند.

در رده بزرگسالان نیز "امین پورنجف" از مازندران مقام اول را کسب کرد و "مسعود پورهمتی" از خراسان رضوی و "مجید حسین زاده" از مازندران به ترتیب مقام دوم و سوم را به دست آوردند.

همچنین در رده پیشکسوتان هم "مهدی روزبهانی" از خراسان رضوی اول شد و "مظاهر رضازاده" از مازندران مقام دوم و "محمد صرصری" از گنبدکاووس سوم را از آن خود کردند.

جوایز نقدی این مسابقات مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال بود که از سوی خانواده مرحوم بابک چینیان پور و باحضور "ساسان معین" سرپرست اداره ورزش و جوانان گنبدکاووس و "مجتبی زنگی" رییس هیات دوچرخه سواری گلستان به نفرات برتر اهدا شد.

شهرستان ۴۱۱ هزار نفری گنبدکاووس درشرق استان گلستان واقع است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha