۱۰ تیر ۱۴۰۱، ۱۵:۲۷
کد خبرنگار: 2083
کد خبر: 84807925
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه موقت میامی: دغدغه مسئولان رفع مشکلات و گره‌گشایی از کار مردم باشد

شاهرود - ایرنا - امام جمعه موقت میامی گفت: مسئولان باید برای رفع مشکلات معیشتی و گره‌گشایی از کار مردم تلاش کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام علی غلامی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته میامی در مسجد جامع این شهر، افزود: نمازجمعه قرارگاهی است که باید در آن مشکلات مردم منعکس و پیگیری شود.
وی با بیان اینکه راه‌اندازی زائرسرا برای زائران امام هشتم(ع)، جذب نیروی بومی و نظارت بر بازار در راستای مقابله با گرانفروشی ضرورت دارد، ابراز داشت: ظرفیت‌های فراوانی در سطح شهرستان وجود دارد که می‌تواند زمینه ایجاد اشتغال را برای بسیاری از جوانان فراهم کند.
غلامی با اشاره به اهمیت فناوری هسته ای، گفت: این فناوری دستاوردهای بسیار مفیدی برای آینده کشور دارد و باید به نسل جوان کشور اعتماد کرد و بسترهای لازم را در زمینه علمی فراهم ساخت.
امام جمعه موقت میامی با اشاره به سفر رئیس جمهور به کشورهای همسایه، افزود: برقراری ارتباط با کشورهای همسایه باید حاوی پیامدهای مناسب در بخش‌های مختلف باشد.
وی با اشاره به روز افشای حقوق بشر آمریکایی، اظهار داشت: باید حقایق و واقعیت‌ها درباره حقوق بشر و ماهیت دروغین آمریکایی‌ها و غربی‌ها در این زمینه برای همه تبیین شود.
غلامی ادامه داد: باید تمام کشورهای اسلامی برای رسوا کردن شعارهای فریبکارانه آمریکا از ظرفیت‌های رسانه‌ای خود به صورت کامل استفاده کنند.
امام جمعه موقت میامی ابراز داشت: امروزه باید در مقابل فریبکاری‌های دشمنان بصیرت و آگاهی لازم را داشته باشیم.
وی ضمن تبریک سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س)، تصریح کرد: ساده بودن این ازدواج باید الگویی برای ازدواج جوانان در جامعه قرار گیرد.
غلامی با اشاره به اینکه هفته عفاف و حجاب فرصتی برای تبیین سبک زندگی حضرت زهرا(س) است، افزود: بالارفتن سن ازدواج در جامعه ایران عواقب وخیمی از جمله گسترش فساد در پی خواهد داشت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha