فرماندار: بیش از ۶۰ درصد مصوبات سفر استاندار آذربایجان غربی به سردشت محقق شد

مهاباد - ایرنا - فرماندار سردشت گفت: میزان تحقق آماری مصوبات سفر استاندار آذربایجان غربی به این شهرستان تا میانه فصل عمرانی سال جاری بیش از ۶۰ درصد است.

لقمان خسروپور روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در این سفر که اواخر دی سال قبل انجام شد بسیاری از مسایل و مشکلات شهرستان شناسایی و احصا شد که اگر بتوان تمامی مصوبات را به سرانجام رساند بطور قطع بخش مهمی از مشکلات مردم حل خواهد شد.

وی با بیان اینکه این سفر ۷۵ مصوبه عمرانی و ۶ مصوبه اقتصادی داشت،  افزود: در این راستا اقدامات اساسی انجام گرفته و پیگیری‌ها کماکان تا اجرای همه مصوبات در حوزه‌های مختلف ادامه دارد که مهمترین مصوبات مربوط به حوزه آبرسانی، گازرسانی، آموزش و پرورش، بهداشت و درمان و راهداری بود.

خسروپور تاکید کرد: تامین آب شرب روستاهای دارای تنش آبی، گازرسانی به بیش از ۱۰۰ روستا به خصوص در منطقه «آلان»، تکمیل سالن یادمان شهدای شیمیایی و مجتمع فرهنگی و هنری، اتمام طرح مطالعاتی جاده سردشت به مهاباد، بازنگری و اجرای طرح هادی در روستاها، احداث همزمان چندین مدرسه و تکمیل آنها تا مهر ماه امسال، تامین روشنایی محور سردشت تا بیمارستان و گردنه زمزیران، احداث مخازن آب و تصفیه خانه فاضلاب از مهمترین مصوبات این سفر بودند که بعضی‌ها در دست اجرا بوده یا بزودی عملیات اجرایی آنها بعد از اخذ موافقت‌ها آغاز خواهد شد.

به گزارش ایرنا، محمدصادق معتمدیان استاندار آذربایجان غربی، روزهای ۲۲ و ۲۳ دی ماه سال گذشته در دومین سفر شهرستانی خود پس از چالدران میهمان مردم سردشت در جنوب آذربایجان غربی بود.  

شهرستان سردشت با جمعیت ۱۲۰ هزار نفری در جنوب آذربایجان غربی واقع شده و دارای چهار شهر و ۶ دهستان با ۲۲۸ روستای سکنه‌دار است و با کشور عراق مرز مشترک به طول ۱۰۰ کیلومتر دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha