۱۶ تیر ۱۴۰۱، ۹:۴۹
کد خبرنگار: 1224
کد خبر: 84814018
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اداره برق شیروان ۱۰۰ میلیارد ریال از مشترکان طلبکار است

بجنورد- ایرنا- مدیر توزیع نیروی برق شهرستان شیروان در خراسان شمالی گفت: مشترکان بخش خانگی، سازمان ها و ادارات دولتی ۱۰۰ میلیارد ریال به اداره برق این شهرستان بدهکار هستند.

میثم ربانی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بخش خانگی ۶۰ میلیارد ریال و بخش اداری ۴۰ میلیارد ریال از این بدهکاری را به خود اختصاص داده اند و اقدامات لازم برای دریافت این بدهکاری انجام شده است.

وی تصریح کرد: دمای هوا سبب بالا رفتن میزان مصرف برق در روزهای اخیر در شهرستان شیروان شده است و شهروندان با رعایت راهکارهای ساده نقش موثری در مدیریت مصرف انرژی داشته باشند.

مدیر توزیع نیروی برق شهرستان شیروان اضافه کرد: ساعت قطع خاموشی برق چاه های کشاورزی این شهرستان نسبت به قبل کاهش یافت و در این راستا برق چاه های کشاورزی از روز شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۳ تا ۱۶ قطع می شود که در مدیریت مصرف برق  نقش بسزایی دارد.

وی خاطرنشان کرد: بیش از ۳۰ درصد برق مصرفی روزانه این شهرستان در بخش کشاورزی است که در فصل گرما نیازمند مدیریت ویژه مصرف در این زمینه است.

شهرستان شیروان به عنوان دومین شهرستان پرجمعیت خراسان شمالی در ۶۰ کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد که ۷۰ هزار مشترک برق دارد.

۴۰ درصد مشترکان برق این شهرستان در حوزه صنعت و کشاورزی و ۶۰ درصد مشترکان خانگی شهری و روستایی هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha