۱۸ تیر ۱۴۰۱، ۱۶:۲۰
کد خبرنگار: 5210
کد خبر: 84816329
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۵۴ موکب از استان یزد در اربعین حسینی به زائران خدمات رسانی می‌کنند

یزد - ایرنا - مسئول موکب‌های استان یزد با بیان آمادگی استان برای مشارکت در برگزاری آیین پیاده روی اربعین حسینی گفت: ۵۴ موکب از این استان در اربعین حسینی علیه السلام برپا و به زائران خدمات رسانی می کنند.

کاظم مشهدی بافان روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این موکب ها که همگی دارای  مجوز هستند با مشارکت بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ داوطلب به عنوان خدمه در مناطق مرزی و شهرهای کربلا، کاظمین، نجف و مسیر نجف تا کربلا به زائران خدمات ارائه می کنند.

جانشین رییس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات استان یزد با بیان اینکه موکب ها از اول ماه صفر تا ۲۴ این ماه به زائران پیاده روی اربعین خدمات ارائه می کند، خاطرنشان کرد: ستاد اربعین استان یزد تلاش دارد، کیفیت ارایه خدمات از طریق موکب های دارای مجوز را افزایش دهد.

مشهدی بافان با بیان اینکه در سال ۱۳۹۸ و پیش از شیوع کرونا حدود ۶۵ هزار نفر از مردم استان یزد در مناسبت اربعین، به کربلا سفر کردند، خاطر نشان کرد : آمار زائران امسال استان در اربعین حدود ۹۰ هزار نفر پیش بینی شده است.وی تصریح کرد:  با توجه به اینکه آیین پیاده روی اربعین پس از ۲ سال محدودیت‌هایی کرونا برگزار می شود، مشارکت بالای عاشقان حسینی علیه السلام در این رویداد مذهبی پیش بینی می شود و طبق مقررات تمام کسانی که قصد حضور در آیین ویژه اربعین و سفر به عتبات را دارند باید در سامانه سماح ثبت نام کنند.

جانشین رییس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات یزد از  خیران خواست کمک های خود رابرای پذیرایی از زائران اربعین حسینی را به حساب ستاد اربعین  استان یزد نزد بانک ملی یزد شعبه بازار به شماره  ۰۱۰۴۰۴۷۰۷۰۰۰۷ و یا شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۷۵۴۰۲۹۹۱۰ واریز کنند.

وی یادآور شد: به توجه به فصل تابستان و گرمای بالای ۵۰ درجه و اذحام جمعیت به متقاضیان سفر اربعین توصیه می شود کسانی که مشکل یا بیماری خاص دارند و سن آنها بالای ۶۵ سال است ملاحظات لازم را برای این سفر داشته باشند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha