تحول جهادی با همکاری دولت سیزدهم امکان‌پذیر می‌شود

گرگان - ایرنا  - رییس بسیج سازندگی گفت : دولت سیزدهم، مردمی و انقلابی است و امیدواریم با همکاری دولت، تحولی جهادی در کشور ایجاد شود.

سردار محمد زهرایی عصر پنجشنبه در نشست ستاد پشتیبانی از گروه های جهادی گلستان، جریان جهادی را یک جریان ولایی و انقلابی  دانست و گفت : جریان جهادی  وابسته به گروه و حزبی نبوده و به نهاد مقدس بسیج متصل است.

وی افزود  انقلاب اسلامی ، مسلح به نیروی پرتوانی به نام مردم است و ستون این انقلاب جایگاه عظیمی به نام ولایت فقیه است و معتقدیم رویکرد گروه های جهادی امام و امتی است.

استاندار گلستان نیز گفت: تا ۱۰ روز آینده قرارگاه های سه گانه مصوب بسیج سازندگی و دولت در استان دایر خواهد شد و همه دستگاه های اجرایی موظف به همکاری با گروه های جهادی هستند.

علی محمد زنگانه افزود: امیدواریم رسانه‌های استان فعالیت جهادی را با نهایت دقت و هنرمندی پوشش داده و به اطلاع مردم برسانند.

وی گفت  کار جهادی با کم ترین هزینه بیشترین اثر بخشی را ایجاد می‌کند و کیفی ترین بنیان را بنا نهاده و بالاترین خدمت را به مردم ارائه خواهد کرد .

تحول جهادی با همکاری دولت سیزدهم امکان‌پذیر می‌شود

فرمانده سپاه نینوا  گلستان نیز گفت: بیش از ۳۲۰۰ گروه جهادی در استان در عرصه های فرهنگی ، عمرانی ، آموزشی ، بهداشت و سلامت و اقتصادمقاومتی در حال فعالیت هستند.

سردار علی ملک شاهکوهی افزود : توسعه فرهنگ جهادی نیازمند حمایت گفتمانی است و گروه های جهادی باید مورد حمایت ویژه قرار بگیرند .

وی خاطرنشان کرد: روحیه مطالبه گری شاخصه گروه‌های جهادی است و داشتن سعه صدر در برابر مطالبات از مصادیق حمایتی گروه های جهادی به شمار می‌رود .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha