۲۵ تیر ۱۴۰۱، ۸:۰۱
کد خبرنگار: 1368
کد خبر: 84822244
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

حوادث شبانه روز گذشته اصفهان ۱۰ مصدوم داشت

۲۵ تیر ۱۴۰۱، ۸:۰۱
کد خبر: 84822244
حوادث شبانه روز گذشته  اصفهان ۱۰ مصدوم داشت

اصفهان-ایرنا- تصادف ۲ دستگاه خودروی سواری، حریق پمپ بنزین و حادثه غرق‌شدگی، ۲۴ ساعت اخیر موجب مصدومیت ۱۰ نفر در استان اصفهان شد.

سخنگوی مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: ساعت ۱۶ و ۲۳ دقیقه روز گذشته  تصادف ۲ دستگاه خودروی سواری تندر و پژو در خمینی شهر روبه روی بیمارستان ۹ دی با یکدیگر به اورژانس پیش بیمارستانی اعلام و سه واحد امدادی به محل اعزام شدند.
عباس عابدی افزود: در این سانحه ۶ نفر شامل ۳ زن و ۳ مرد مصدوم و به بیمارستان ۹ دی منظریه خمینی‌شهر منتقل شدند.
وی درباره حادثه غرق‌شدگی در سایت قایقرانی چمگردان نیز تصریح کرد: این حادثه ساعت ۱۸ و ۳ دقیقه  جمعه گذشته رخ داد که مرد حدودا ۴۰ ساله دچار غرق‌شدگی شده و جان خود را از دست داد.
سخنگوی مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اظهارداشت: ساعت ۱۴ و ۵۰ دقیقه روز گذشته  تانکر در حال تخلیه بنزین در پل تمدن اصفهان طعمه آتش شد که پس از اعلام به اورژانس پیش بیمارستانی یک دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به محل اعزام شدند.
عابدی ادامه داد: در این حادثه یک مرد و یک زن ۷۰ ساله و یک نیروی آتش نشانی ۴۵ ساله مصدوم شدند که هر سه به دلیل رضایت  ندادن برای اعزام به بیمارستان، به صورت سرپایی در محل درمان شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha