غدیر باید محور وحدت، مودت و همدلی بین مسلمانان باشد

قصرشیرین- ایرنا- امام جمعه قصرشیرین با تاکید بر اینکه غدیر باید محور وحدت و همدلی و یکپارچگی بین مسلمانان باشد، گفت: اگر این مهم بین جامعه اسلامی برقرار باشد منجر به رشد و پویایی بیشتری خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام «صادق صالحی» روز شنبه در آیین جشن غدیر و همایش پیاده روی خانوادگی به مناسبت دهه امامت و ولایت با تبریک عید بزرگ جهانی غدیرخم، افزود:  اگر وحدت و همگرایی در جامعه برقرار باشد و اختلافات و مشکلات کنار گذاشته شود آن وقت این جامعه به یک جامعه پویا تبدیل می شود و تعالی پیدا می کند.

وی اظهار داشت: پیامبر اسلام (ص) در آخرین حجه الوداع مساله امامت و ولایت امیرالمومنین (ع) را به صورت عمومی مطرح کردند و این یک حادثه عظیم است که هم اهل تشیع و هم اهل سنت آن را قبول دارند و امروز وظیفه داریم مقام ولایت را در بین خانواده ها تبیین کنیم.

امام جمعه قصرشیرین در بخش دیگری از سخنان خود از تمام مسوولان و مردم قصرشیرین خواست تا با همدلی و یکپارچگی در راستای رفع مسایل و مشکلات شهرستان قصرشیرین حرکت کنند.

استان کرمانشاه اتفاقات مبارکی در پیش رو دارد

حجت الاسلام صالحی در ادامه با اشاره به سفر رییس جمهور و هیات وزیران به استان کرمانشاه گفت: در استان کرمانشاه اتفاقات مبارکی در حال رخ دادن است؛ ۲۰۰ توافق در دستگاه‌های اجرایی استان اتفاق افتاده که ۹۲ طرح تصویب شده و بیش از ۲۵ هزار میلیارد تومان اعتبار به استان اختصاص یافته است.

وی افزود: رییس جمهور در نشست هیات دولت سه بار تاکید بر اجرایی شدن منطقه آزاد تجاری قصرشیرین به عنوان یک اولویت داشتند و این هدیه بزرگی به مردم قصرشیرین است.

امام جمعه قصرشیرین اضافه کرد: همچنین رییس جمهور با بیان اینکه خود از مرز خسروی به کربلای معلی مشرف شده ام نیز هرچه سریع تر بر انسداد رفع مرز و تشرف زائران از مرز خسروی به عتبات عالیات تاکید موکد داشتند.

                                                                                          غدیر محور باید وحدت، مودت و همدلی بین مسلمانان باشد

 فرمانده ناحیه مقاومت سپاه قصرشیرین نیز گفت: جمهوری اسلامی ایران اکنون نماد کشورهای اسلامی و یک کشور مقتدر است که روز به روز به برکت رهبری های معظم امام خامنه ای و هوشیاری ملت و اقتدار نیروهای مسلح آن بر عظمتش افزوده می شود.

سرهنگ پاسدار «محسن دارابی» افزود: رمز پیروزی و تداوم انقلاب ما در عرصه های مختلف با وجود دشمنی های دشمنان، سکانداری این انقلاب توسط امام راحل و پس از ایشان تا کنون به دستان توانمند و وجود مبارک رهبر معظم انقلاب است.

وی، ولایت را نعمتی بسیار بزرگ برای کشورمان دانست و گفت: آرامش و امنیت امروز ما در جای جای ایران اسلامی و به عنوان نمونه در شهرستان مرزی قصرشیرین با ولایت مداری گره خورده است از این رو باید بیش از پیش با اتحاد حول محور ولی فقیه حرکت کنیم.

                                                                                                  غدیر محور باید وحدت، مودت و همدلی بین مسلمانان باشد

در این مراسم آیین سرود سلام فرمانده با حضور ده ها دهه نودی قصرشیرین اجرا شد و جمعی از فعالان فرهنگی و ورزشی این شهرستان مورد تجلیل قرار گرفتند.

قصرشیرین در غرب کرمانشاه بیش از ۲۷ هزار نفر جمعیت و ۱۸۶ کیلومتر مرز با عراق دارد که در امتداد این مرزها ۲ مرز رسمی خسروی و پرویزخان فعال است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha