۱۷۸ رأس گوسفند در میامی ذبح و بین نیازمندان توزیع شد

شاهرود - ایرنا - رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) میامی گفت: ۱۷۸ رأس گوسفند به مناسبت عید سعید قربان و دهه ولایت در این شهرستان ذبح و گوشت آن بین نیازمندان توزیع شد.

مرتضی نوروزپور روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: یک رأس گاو و ۱۷۸ رأس گوسفند به همت خادمیاران رضوی و خیران ذبح و بین خانواده‌های کم برخوردار توزیع شد.

وی با اشاره به اینکه حدود ۵۰ کیلوگرم گوشت نیز توسط خیران به کمیته امداد امام (ره) شهرستان اهدا شد، ابراز داشت: گوسفندان، تحت نظارت اداره دامپزشکی و شبکه بهداشت در مکان‌های تعیین شده ذبح شدند.

رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) میامی تصریح کرد: گوشت‌های قربانی در بسته‌های یک کیلویی بسته بندی و توسط موسسه‌های خیریه، مراکز نیکوکاری و خادمیاران رضوی به خانواده‌های نیازمندان اهدا شد.

نوروزپور با اشاره به اینکه حدود ۳۰۰میلیون ریال به‌صورت نقدی جمع آوری شد، افزود: با هماهنگی کانون خدمت رضوی شهرستان به خیران و نذرکنندگان فیش غذای حضرتی و بسته تبرکی اهدا می‌شود.

رییس کمیته امداد امام (ره) میامی با اشاره به اهمیت اطعام در روز عید غدیر افزود: در این راستا غذای گرم بین نیازمندان در مناطق محروم توزیع می‌شود.

سال گذشته یک رأس گاو و ۱۱۰ رأس گوسفند به همت خادمیاران رضوی و خیران ذبح و توزیع شد.
پرداخت کمک به مددجویان، پرداخت هزینه درمانی و کمک به ارتقاء شاخص‌های بهداشتی نیازمندان، ارائه خدمات فرهنگی، پرورشی و تربیتی به مددجویان، کمک به خرید، ساخت، تعمیر، تکمیل، بازسازی و بهسازی مسکن مددجویی و کمک به امر ازدواج مددجویان از جمله خدماتی است که به مددجویان ارائه می‌شود.

کمیته امداد ۲۰ خدمت به نیازمندان ارائه می‌کند که تامین جهیزیه، کمک هزینه‌های درمانی، تسهیلات اشتغالزایی، ساخت و ساز مسکن و هزینه‌های تحصیلی از جمله آنهاست.

۲ هزار و ۷۰۰ خانوار با جمعیت ۷ هزار مددجو تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) میامی هستند.

شهرستان میامی با دو بخش مرکزی و کالپوش در شرق استان سمنان قرار دارد. 

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha