۱۱ مدیر دولتی مازندران نیمه دوم مرداد در سامانه سامد پاسخگوی مردم هستند

ساری - ایرنا – اداره کل مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری مازندران جدول حضور مدیران استان در سامانه ارتباط مردم و دولت –سامد- را برای نیمه دوم مرداد اعلام کرد که طبق آن ۱۱ مدیر دولتی و بخش عمومی پاسخگوی شهروندان مازندرانی خواهند بود.

به گزارش ایرنا، طبق جدول تهیه شده توسط اداره کل مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری مازندران مدیران استان از ۱۵ تا ۳۱ مرداد در روزهای منتخب از ساعت ۹ تا ۱۱ پاسخگوی مردم هستند.

بر اساس این جدول مردم استان می‌توانند از طریق تلفن ثابت و همراه با شماره گیری ۱۱۱ و با تماس رایگان با مدیر مربوطه بدون واسطه گفت‌وگوی تلفنی داشته باشند.

طبق این جدول که در بردارنده برنامه زمانی حضور مدیران از ۱۵ تا ۳۱ مرداد است، روزانه یک مدیر در سامانه سامد به مدت ۲ ساعت برای پاسخگویی به شهروندان حضور خواهد داشت.

ردیف مدیر پاسخگو ساعت حضور ایام هفته تاریخ
۱ مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی مازندران ۹ تا ۱۱ شنبه ۱۴۰۱/۰۵/۱۵
۲ معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ۹ تا ۱۱ سه شنبه ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
۳ مدیرکل راه و شهرسازی مازندران ۹ تا ۱۱ چهارشنبه ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
۴ مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران ۹ تا ۱۱ شنبه ۱۴۰۱/۰۵/۲۲
۵ فرماندار بابلسر ۹ تا ۱۱ یکشنبه ۱۴۰۱/۰۵/۲۳
۶ مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری ۹ تا ۱۱ دوشنبه ۱۴۰۱/۰۵/۲۴
۷ معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری ۹ تا ۱۱ سه شنبه ۱۴۰۱/۰۵/۲۵
۸ مدیرکل بیمه سلامت مازندران ۹ تا ۱۱ چهارشنبه ۱۴۰۱/۰۵/۲۶
۹ مدیرعامل آب و فاضلاب مازندران ۹ تا ۱۱ شنبه ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
۱۰ فرماندار نور ۹ تا ۱۱ یکشنبه ۱۴۰۱/۰۵/۳۰
۱۱ مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری ۹ تا ۱۱ دوشنبه ۱۴۰۱/۰۵/۳۱

اداره کل مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری مازندران هر ماه برنامه حضور مدیران در سامانه سامد را اعلام می‌کند و فعالیت این سامانه زمینه‌ای را فراهم کرده است که مردم از نقاط مختلف استان مازندران چه در شهر و چه در روستا بدون مراجعه حضوری در ادارات کل که در ساری، مرکز استان مستقر هستند پیگیری کارهای اداری خود را انجام دهند.

سامانه سامد به عنوان یک راه ارتباطی میان مردم و مسئولان عمل می‌کند و توانست در این مدت فعالیت عملکرد و بازخورد خوبی داشته باشد.

بر اساس برنامه زمان‌بندی از پیش تعیین شده مدیران به مرکز سامد فراخوانده می‌شوند و در مدت حضورشان به تماس‌های تلفنی مردم پاسخ می‌دهند و پس از پایان تماس نیز کد رهگیری به تماس گیرندگان داده می‌شود تا نتیجه گفت‌وگو با مدیران در سامانه سامد را پیگیری کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha