امام‌جمعه موقت یزد: مردم واکسیناسیون را جدی بگیرند

یزد- امام‌جمعه موقت یزد گفت: مردم برای پیشگیری از موج جدید کرونا حتما واکسیناسیون را جدی بگیرند و به مسائل بهداشتی، دقیق عمل کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام سید ناصر محمدی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته شهر یزد افزود: غفلت از رعایت بهداشتی و بی‌توجهی به مقررات به خصوص واکسیناسیون موجب شیوع کروناست.

وی ادامه داد: عمل به نظر پزشکان و کارشناسان بهداشتی در کاهش بیماری و آسیب‌های ناشی از کرونا موضوع مهم و اساسی است و باید مردم همچنان پایبند مقررات بوده و حتما از ماسک استفاده کنند.

امام‌جمعه موقت یزد به اهمیت روز بزرگ مباهله در تاریخ اسلام و مسلمین اشاره کرد و گفت: باید مردم و جوانان با برنامه‌های مناسب و برگزاری جشن نسبت به بزرگداشت آن اقدام کنند.

محمدی اظهار کرد: بزرگداشت دهه امامت و ولایت و غدیرخم در کشور بسیار باشکوه برگزار شد و انتظار می‌رود رو مباهله نیز با عظمت و توسط مردم پرشور برگزار شود.

امام‌جمعه موقت یزد، سالگرد اقامه نمازجمعه را در پنجم مردادماه گرامی داشت و گفت: باید این اجتماع که عبادی سیاسی است و امر مهم نظام است باشکوه برگزار شود؛اقامه نمازجمعه در انقلاب اسلامی دارای برکات  فراوان بوده و باید مردم و مسئولان در کنار متولیان امر برای برگزاری هرچه بهتر آن اقدام داشته باشند.

وی به اهمیت خانواده  و تقویت بنیان آن در نظام اسلامی اشاره کرد و گفت: دشمنان در فضای مجازی و فعالیت‌های سوء فرهنگی، این کانون مهم را مورد هجمه خود قرار داده‌اند.

                  

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha