امام‌جمعه موقت یزد: مسئولان بر سرعت بخشیدن به امور مردم و خدمت به آنها اقدام کنند

یزد- ایرنا- امام‌جمعه موقت یزد گفت: مسئولان اجرایی باید بدون توجه به حوادث اخیر کشور بر سرعت بخشیدن به امور و خدمت بهتر و بیشتر به مردم اقدام کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام سید ناصر محمدی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته شهر یزد افزود: هدف دشمن این است که با برخی حوادث و آشوب‌ها جلوی کار و خدمت مسئولان به مردم را بگیرد.

وی ادامه داد: برخی کارها که توسط برخی دشمنان صورت می‌گیرد نه تنها نباید هیچ خللی در اراده و عزم مسئولان ما ایجاد کند که باید بیش از گذشته به مردم و جوانان خدمت کنند.

امام جمعه موقت یزد اظهار کرد: مسئولان در کنار خدمت به مردم باید بیش از قبل عملکرد و برکات نظام و دولت را شایسته به گوش جامعه و جوانان برسانند.

محمدی گفت: طی سال‌های اخیر کارهای زیادی در بخش‌های مختلف صورت گرفته که همه آنها مهم است ولی در اطلاع رسانی خوب کار صورت نگرفته است .

وی اظهار کرد: توطئه دشمنان به خصوص توسط منافقین همانند اوایل انقلاب اسلامی وجود دارد که باید مردم را با ترفندها و دسیسه‌های استکبار آشنا کرد.

امام جمعه موقت یزد به هفته بسیج و نقش بسیجیان در بخش‌های مختلف و دوران هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: تقویت بسیج حافظ اقتدار و امنیت کشور است.

امام‌جمعه موقت یزد: مسئولان بر سرعت بخشیدن به امور مردم و خدمت به آنها اقدام کنند

محمدی بیان کرد: نقش بسیج در عرصه‌های مختلف به خصوص در کرونا و خدمت به مردم و محرومیت‌زدایی بر هیچ فردی پوشیده نیست و باید روز به روز تقویت شود.

وی روز پرستار و میلاد حضرت زینب کبری (س) را تبریک گفت و از مردم و بانوان خواست بیش از گذشته از زندگی و سیره این بانوی نمونه اسلام الگو بگیرند.

امام جمعه موقت یزد به روز مجلس اشاره و گفت: باید نمایندگان مجلس شورای اسلامی دولت و نظام را با قوانین مناسب و نظارت عالیه بیش از گذشته یاری دهند.

محمدی یادآور شد: نمایندگان مجلس باید روحیه انقلابی و جهادی خود را حفظ کنند و مدرس‌گونه ماموریت قانونی خود را با جدیت برای اعتلای کشور اسلامی انجام دهند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha