۳۱ تیر ۱۴۰۱، ۱۶:۳۵
کد خبرنگار: 3090
کد خبر: 84829659
T T
۴ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه همدان: حراست دستگاه‌ها باید با نظارت جدی مانع شکل گیری و بروز فساد شود

همدان- ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان با اشاره به جایگاه موثر حراست‌ سازمان‌ها در جلوگیری از شکل گیری و بروز فساد، وظیفه اصلی این مجموعه در دستگاه‌ها را جلوگیری از ایجاد فساد با نظارت جدی و دقیق دانست.

به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله حبیب الله شعبانی موثقی در خطبه های نماز جمعه این هفته همدان با اشاره به اینکه حراست دستگاه ها باید مانع ایجاد فساد شده و اجازه فعالیت مفسدان ندهند، افزود: توقع مسوولان و مردم از حراست‌ دستگاه های اجرایی بیش از آن چیزی است که در حال اجراست.

وی به شناسایی و دستگیری ۱۷ نفر از مفسدان اقتصادی و متخلفین در یکی از دستگاه ها توسط اطلاعات سپاه انصار الحسین(ع) همدان اشاره کرد و گفت: این حرکت اقدامی پیروزمندانه است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان در ادانه به سفر رییس جمهور روسیه و ترکیه به ایران اشاره کرد و افزود: توسعه روابط راهبردی کشورها و مبارزه با تروریسم مهن ترین هدف این سفر بود و مذاکرات این سفر در توسعه اقتصادی و صلح در منطقه بسیار راهگشا است.

آیت الله شعبانی موثقی با اشاره به سفر اخیر رییس جمهور آمریکا به منطقه خاورمیانه و دیدار با بن سلمان، اظهار داشت: روزنامه آمریکایی وال استریت ژورنال این سفر را بدتر از آبروریزی دانسته است زیرا به اهداف پیش بینی شده مانند تقویت رژیم صهیونیستی، افزایش تولید نفت عربستان، حل مشکل انرژی در اروپا و ایجاد اجماع علیه جمهوری اسلامی ایران نرسیده و این سفر شکست خورده است.

وی با اشاره به تصویر منتشر شده از دست دادن بایدن با بن سلمانی که قاتل هزاران کودک یمنی است، گفت: این تصویر نشاندهنده هم دست بودن آنها با هم است و حقیقت واقعی حقوق بشر آمریکایی را  بی پرده به نمایش گذاشته است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان در ادامه با اشاره به اینکه همه جامعه باید نسبت به حفظ همبستگی اجتماعی تعهد داشته باشند، گفت: گشت ارشاد و آمر به معروف موظف است که افراط گری واقع نشود  و به نحوی رفتار کنند که احساسات جامعه جریحه دار نشده  و موجب شکاف اجتماعی نشود.

وی با بیان اینکه امروز دشمن تلاش می کند که در جامعه شکاف اجتماعی ایجاد کند، افزود: رفتار بعضی از افراد درپی رفتار رسانه های دشمن است که جامعه ما را به پرخاشگری دعوت می کنند و این پرخاشگری و ایجاد تنش به نفع جامعه ایرانی نیست.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان با اشاره به راه اندازی کمپین نه به حجاب اجباری توسط یک اقلیت محدود، گفت: حجاب قانون قابل دفاع کشور و دستور دین است و اگر کسی شبهه ای دارد باید در فضای منطقی و عاقلانه دراین زمینه بحث و گفت‌وگو کند زیرا دشمنان در خارج کشور به فکر منافع خود هستند و دلسوز ما نیستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha