۱ مرداد ۱۴۰۱، ۱۱:۳۵
کد خبرنگار: 2581
کد خبر: 84830250
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار گنبد: راهیان نور تبلور عینی جهاد تبیین است

گنبدکاووس- ایرنا- فرماندار گنبدکاووس گفت: راهیان نور تبلور عینی جهاد تبیین در ترویج روحیه انقلابی و فرهنگ ایثار و شهادت است.

به گزارش ایرنا، مهدی دهرویه روز شنبه در ستاد راهیان نور این شهرستان اظهارداشت: روحیه ایثار و شهادت ملت ایران بر کسی پوشیده نیست چه در زمان پیروزی انقلاب و چه در هشت سال جنگ تحمیلی و چه در شرایط کنونی این روحیه باعث پیشبرد اهداف و آرمان نظام جمهوری اسلامی شده است.

وی با اشاره به تلاش دشمنان برای از بین بردن فرهنگ ایثار و شهادت و روحیه انقلابی با هجمه به بنیان خانواده‌ها، افزود: در این شرایط می‌طلبد با حرکت در مسیر امر به معروف و نهی از منکر و کارهای فرهنگی مانند برپایی کاروان‌های راهیان نور به تقویت روحیه انقلابی در نسل امروز جامعه کمک کرد.

فرماندار گنبدکاووس بیان کرد: راویان کاروان‌های راهیان نور، فرهنگ ایثار و شهادت و روحیه جهادی جوانان ایرانی در هشت سال جنگ تحمیلی را به صورت عینی در مناطق بازمانده از آن دوران برای علاقمندان ترسیم می‌کنند.

دهرویه از همه دستگاه‌های اجرایی گنبدکاووس خواست در قالب کمیته‌های تعیین شده همکاری لازم را برای اعزام کاروان راهیان نور شهرستان به مناطق بازمانده از دوران دفاع مقدس در غرب کشور داشته باشند.

فرماندار گنبد: راهیان نور تبلور عینی جهاد تبیین است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گنبدکاووس هم در این نشست از همکاری دستگاه‌های عضو ستاد راهیان نور قدردانی کرد و گفت: چندسالی به دلیل شرایط کرونایی برنامه‌های راهیان نور تعطیل بود تا اینکه با بهبود شرایط از اواخر اسفند پارسال دوباره فعالیت این کاروان‌ها از سرگرفته شد و گنبدکاووس یکی از چندین شهرستان اعزام کننده بسیجیان به مناطق بازمانده از هشت سال جنگ تحمیلی محسوب می‌شود.

سرهنگ رمضانعلی قاسم‌پور مهمترین هدف از شکل‌گیری کاروان‌های راهیان نور را انتقال فرهنگ جهاد، ایثارگری و شهادت به نسل امروز دانست و بیان کرد: مردم باحضور در مناطق بازمانده از جنگ و شنیدن خاطرات راویان از فداکاری و گذشت رزمندگان در آن دوران، احساس نزدیکی بیشتری با آرمان‌های انقلاب اسلامی می‌کنند.

وی اظهارداشت: طبق برنامه ریزی ۱۰۰ نفر از بسیجیان گنبدکاووس با ۲ دستگاه اتوبوس ۱۸ مرداد به مدت چهار روز به مناطق بازمانده از دوران دفاع مقدس در غرب کشور اعزام خواهند شد.

گنبدکاووس با ۴۱۱ هزار نفر جمعیت در شرق استان گلستان واقع است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha