۱ مرداد ۱۴۰۱، ۱۰:۵۵
کد خبرنگار: 1007
کد خبر: 84830318
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

جابجایی بیش از یک میلیون تن کالا در استان اردبیل

اردبیل-ایرنا- مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل از جابجایی یک میلیون ۳۱۰ هزار تن کالا در استان طی چهار ماه اول سال جاری خبر داد.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل، کلیم اله وثوقـی در بازدید از شرکت‌های حمل و نقل شهرستان‌های پارس باد و بیله سوار افزود: بیشترین کالای استان در ۴ ماه گذشته از شهرستان‌های اردبیل، پارس آباد، نمین و بیله سوار جابجا شده است.

عضو شورای اداری استان اردبیل از صدور ۹۶ هزار برگ بارنامه در استان خبر داد و تصریح کرد: وضعیت حمل ونقل کالا و بار را کاملا عادی و روان است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل با بیان اینکه۹۰ شرکت حمل و نقل کالا در استان فعالیت می‌کند، محصولات کشاورزی، سیمان، آب معدنی، آهن، انواع چوب و سوخت را عمده کالاهای جابجا شده استان در ۴ ماه گذشته عنوان کرد.

وثوقی فعالیت ۱۳ هزار و ۵۵۰ دستگاه ناوگان باری و 12 هزار راننده در استان را یادآور شد و با بیان اینکه حمل کالا و مایحتاج عمومی مردم اولویت اصلی اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان اردبیل است از تلاش های شبانه روزی رانندگان سخت کوش و فعالان عرصه مهم حمل و نقل قدردانی کرد.

دبیر کمیسیون مدیریت اجرائی ایمنی حمل و نقل استان اردبیل با بیان اینکه در قالب کمیسیون ماده ۱۲ نظارت ویژه برعملکرد شرکت‌های حمل و نقل انجام می‌شود، از مردم، رانندگان و صاحبان کالا خواست هرگونه شکایات خود را از طریق سامانه ۱۴۱ جهت رسیدگی به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل اطلاع دهند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha