۱ مرداد ۱۴۰۱، ۱۳:۲۵
کد خبر: 84830581
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

کرونا چهره شهرستان جهرم را زرد کرد

۱ مرداد ۱۴۰۱، ۱۳:۲۵
کد خبر: 84830581
کرونا چهره شهرستان جهرم را زرد کرد

شیراز-ایرنا-مسئول روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جهرم گفت: وضعیت کرونایی جهرم با افزایش بیماران از آبی به زرد رسید.

محمدجواد موحد روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: طبق اعلام مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت، بر اساس آخرین به‌روز رسانی‌ها و به دلیل افزایش بیماران کرونایی، جهرم از وضعیت آبی کرونایی به زرد رسید.

وی بیان کرد: با شناسایی ۶۴ مورد جدید ابتلا به کرونا از ۱۱۰ نمونه ارسالی به آزمایشگاه تشخیص کرونا، از آبی به زرد رسیدیم.

وی درباره وضعیت بیماری کرونا در شهرستان های جهرم و خفر تصریح کرد: تعداد کل بیماران در قرنطینه: ۳۸۷ نفر و تعداد بیماران کووید مثبت بستری در بخش های کرونای بیمارستان پیمانیه: ۷ نفر است.

موحد تصریح کرد: تعداد بیماران بستری موقت در این شهرستان  ۲ نفر، تعداد بیماران بستری در بخش آی سی یو یک نفر و پذیرش جدید ۳ نفر بوده است.

به گفته وی تعداد کل بیماران بهبود یافته: ۴۴ هزار و ۲۷۹ نفر، تعداد کل نمونه های ارسالی: ۱۲۸ هزار و ۶۲۰ نمونه و تعداد کل موارد مثبت: ۴۵ هزار و ۷۷ بوده است. همچنین تعداد کل جان باختگان جهرم و خفر تا امروز  ۳۱۸ نفر بوده است.

طبق اعلام مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت تعداد شهرهای با وضعیت قرمز از ۱۵ به ۵۷ و تعداد شهرهای با وضعیت نارنجی از ۳۵ به ۸۶ شهر افزایش یافت. همچنین تعداد شهرهای با وضعیت زرد از ۲۰۸ به ۱۹۹ و تعداد شهرهای با وضعیت آبی از ۱۹۰ به ۱۰۶ شهر رسید.

شهرستان جهرم در فاصله ۱۹۳ کیلومتری از جنوب شرق شیراز قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha