سردار فدوی:خانواده معظم شهدا بازوی قدرتمند نظام اسلامی هستند

اراک - ایرنا - جانشین فرمانده کل سپاه پاسدران انقلاب اسلامی گفت: خانواده معظم شهدا بازوی قدرتمند نظام اسلامی برای رسیدن به اهداف و آرمان‌های بلند هستند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار سرتیپ پاسدار علی فدوی، شامگاه یکشنبه در دیدار با خانواده های معظم شهیدان «عبدالله خسروی و محمد رضا خلیلی» در اراک افزود: به فضل الهی و دعای خیر خانواده معظم شهدا گام دوم انقلاب گام بسیج جهانی برای تحقق ظهور حضرت مهدی(عج) است.

وی اظهار داشت: در گفتمان انقلاب اسلامی مولفه ایثار و شهادت از والاترین ارزش ها محسوب می‌شود و انقلاب اسلامی احیاگر فرهنگ ایثار و شهادت بود و امروز در گام دوم کشور برای پیشرفت و فتح قله‌های بلند نیازمند فرهنگ ایثار و شهادت هستیم.

وی افزود: امید آفرینی و ترسیم آینده درخشان انقلاب اسلامی از مولفه های مهم بیانیه گام دوم است و مخاطب اصلی این مهم جوانان هستند و لذا امید جوانان به آینده و پای کار آوردن مشارکت آنان برای ساخت ایرانی قوی و آباد در همه زمینه‌ها از اصول بیانیه گام دوم انقلاب است.

فدوی با بیان اینکه یکی از دستاوردهای جهاد تبیین خوش بینی جوانان به آینده باشد،گفت: لازمه این مهم تربیت و پرورش جوانانی با روحیه جهادی و انقلابی است و لذا گام دوم انقلاب جوانانی باید تربیت شوند که روحیه ما می توانیم و خودباوری بر آنها غلبه کند.

وی با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی امروز در اوج اقتدار و سربلندی است، گفت: اقتدار نظام اسلامی برگرفته از خون مطهر شهدا و صبر و بصیرت خانواده معظم شهدا است و دشمن در همه راهبردهای خود علیه انقلاب شکست خورده و در جنگ ترکیبی به دنبال پمپاژ یاس و نا امیدی است که به فضل الهی و بصیرت مردم با راهبرد جهاد تبیین در این عرصه هم شکست جدی خواهد خورد.

سردار فدوی:خانواده معظم شهدا بازوی قدرتمند نظام اسلامی هستند

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی نیز گفت: شهید «عبدالله خسروی» نابغه اطلاعات و عملیات بود که از دوران دفاع مقدس تا دفاع از حرم افتخارات بزرگی را برای انقلاب اسلامی رقم زد و پشتکار، سخت کوشی و انگیزه انقلابی مهمترین شاخصه مدیریت قوی این شهید بزرگوار بود.

سردار سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی، با بیان اینکه شهید خسروی با روحیه ولایتمداری و تواضع و فروتنی حماسه‌های بزرگی خلق کرد و یاد و خاطر این شهید بزرگوار هم در عملیات های دفاع مقدس همچون مرصاد و هم در حماسه آفرینی دفاع ازحرم چون آزادی شهر تدمر همواره زنده است.

کریمی ادامه داد: شهید خسروی سال‌ها در میدان‌های نبرد به دنبال شهادت بود و برای کشور امنیت آفرینی و اقتدار خلق کرد و شهدای مدافع حرم سند زنده شجاعت و غیرت ملت ایران هستند.

وی خاطر نشان کرد: ترویج گفتمان ایثار و شهادت مهمترین وظیفه ادامه دهندگان راه شهدا است و مهمترین پیام امروز شهدا برای مسئولان خدمت صادقانه به مردم و دفاع از ارزش‌های اسلامی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha