بسته خبری انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم در استان مرکزی /  در حال بروزرسانی

اراک - ایرنا - چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری زودهنگام درحالی آغاز شد که دولت سیزدهم، با شهادت رییس جمهور آیت الله رییسی مواجه شد بنابراین در این بسته خبری و گزارشی تا اعلام نتیجه انتخابات، مطالب بروزرسانی می‌شود و همه رخدادهای مهم انتخاباتی مرتبط با امروز هشتم تیرماه در استان مرکزی را می‌توانید مشاهده کنید.

به گزارش ایرنا، ۱۷ هزار نفر به عنوان عوامل اجرایی شامل بازرسان، نظارت، انتظامی، امنیتی، رسانه‌ها و پشتیبانی برای برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در این استان سازماندهی شده است.

در این دوره از انتخابات ۲ مدرک شناسایی شامل کارت ملی و شناسنامه قابل قبول است و امکان رای دادن با گواهینامه خودرو، گذرنامه و گواهینامه پایان خدمت ممکن نیست.

یک میلیون و ۱۴۶ هزار نفر در این استان واجد شرایط حضور در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هستند که از این تعداد ۵۰ هزار نفر رای اولی هستند.

ارکان اجرایی، نظارتی، بازرسی و امنیتی ستاد انتخابات استان مرکزی در یک ماه اخیر با تلاش شبانه‌روزی و تعامل سازنده، بستر انتخاباتی سالم و رقابتی را فراهم آورده و تمهیدات لازم را برای حفاظت از آرای مردمی اندیشیده‌اند.

ساعت ۲۲:۳۵ آغاز زندگی مشترک زوج راوه‌ای شهرستان دلیجان در کنار صندوق رای + فیلم

عروس و داماد راوه‌ای از توابع شهرستان دلیجان با حضور در پای صندوق رای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری رای خود را به صندوق انداختند و زندگی مشترک خود را در شعبه اخذ آرای آغاز کردند

ساعت ۲۲:۱۷ کارمندان دولت فعال در شعب اخذ رای استان مرکزی نهم تیرماه تعطیل هستند

رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی گفت: کارمندان دولت فعال در شعب اخذ رای این استان فردا (شنبه) نهم تیرماه تعطیل هستند و می‌توانند استراحت کنند

ساعت ۲۱:۳۹ ساوجی‌ها به چه کسی رای دادند؟

مردم ساوه در هشتم تیر با حضور پرشور در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری آرای خود را به صندوق انداختند و با حضور آگاهانه هم به نامزده مورد نظر خود رای و هم بار دیگر هم صدا با سایر نقاط کشور نوای "سر زد از افق مهر خاوران" سر داده تا مهمترین رای آنان به سربلندی ایران باشد

بسته خبری انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم در استان مرکزی /  در حال بروزرسانی

ساعت ۲۱:۱۴ انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری - اراک

فرآیند اخذ رای انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری از ساعت ۸ صبح روز جمعه ( ۸ تیر ۱۴۰۳) در شعب اخذ رای ثابت و سیار شهر اراک آغاز شده است. به استناد ماده ۳۶ قانون انتخابات ریاست جمهوری کلیه افرادی که تابعیت ایرانی دارند و سن آنها ۱۸ سال تمام باشد؛ یعنی متولدین روز ۸ تیرماه ۱۳۸۵ و قبل از آن می‌توانند با ارائه اصل شناسنامه و یا کارت ملی خود در انتخابات مذکور شرکت کنند

ساعت ۲۰:۱۵ انتخابات با روند مطلوبی در استان مرکزی پیش می‌رود

رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی گفت: انتخابات ریاست جمهوری با روند مطلوبی در پیش است و همچنان مشکلی در برگزاری وجود ندارد.

ساعت ۱۸:۲۲ معاون استاندار مرکزی: عوامل صندوق‌های رای در نوشتن آرای افراد بی‌سواد دخالت نکنند

رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی گفت: عوامل صندوق‌های رای به هیچ عنوان در نوشتن آرای افراد بی‌سواد دخالت نکنند.

ساعت ۱۸:۱۰ حماسه‌سازی مردم دیار آفتاب در انتخابات

مردم دیار آفتاب و استان امامین انقلاب، امروز هشتم تیرماه آمدند تا با حضور پرشور خود در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بار دیگر حماسه‌ای خلق کنند و اقتدار و عظمت ایران اسلامی را به منصه ظهور بگذارند.

ساعت ۱۷:۳۷ سالمندان اراکی هم حماسه حضور را ثبت کردند

بسته خبری انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم در استان مرکزی /  در حال بروزرسانیبسته خبری انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم در استان مرکزی /  در حال بروزرسانی

ساعت ۱۷:۱۴ انتخاب اصلح رویکرد مردم در انتخابات باشد + فیلم

نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی گفت: انتخاب اصلح‌ترین فرد به عنوان رئیس جمهور به میزان مشارکت در انتخابات اهمیت دارد که مردم باید به آن توجه ویژه داشته باشند.

ساعت ۱۶:۵۴ ۴۸ شعبه اخذ رای در پایتخت گل ایران میزبان رای دهندگان است

فرماندار شهرستان محلات گفت: ۴۸ شعبه ثابت و سیار در این شهرستان میزبان شرکت کنندگان در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری است.

ساعت ۱۶:۰۷ نماینده مجلس: حضور پرشور مردم در انتخابات ضامن اقتدار اجتماعی کشور است

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی گفت: حضور پرشور مردم در رویدادهای مختلف از جمله انتخابات ضامن اقتدار و صلابت اجتماعی میهن اسلامی است.

ساعت ۱۵:۵۸ صندوق‌های رای میعادگاه ساوجی‌ها

ساعت هشت صبح روز جمعه هشتم تیر، فرآیند رای گیری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان ساو نیز مانند سایر نقاط کشور آغاز شد و حضور چشم‌گیر مردم از همان ساعات اولیه نشان داد که صندوق‌های رای میعادگاه ساوجی‌ها برای تحقق وعده همبستگی است.

ساعت ۱۵:۴۵ هیچ تخلف انتخاباتی در استان مرکزی گزارش نشده است

رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی گفت: انتخابات با روند مطلوبی در این استان دنبال می‌شود و هیچ تخلفی تاکنون گزارش نشده است.

ساعت ۱۵:۲۳ فرمانده انتظامی: هیچ مسئله ضد امنیتی در انتخابات استان مرکزی رخ نداده است

فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت: انتخابات ریاست جمهوری با روند خوبی در این استان پیش می‌رود و تاکنون هیچ مسئله ضد امنیتی رخ نداده است.

ساعت ۱۵:۰۵ ۱۲۰ خبرنگار انتخابات استان مرکزی را به تصویر می‌کشند

استاندار مرکزی گفت: ۱۲۰ خبرنگار انتخابات این استان را در نقاط مختلف به تصویر می‌کشند.

فرزاد مخلص‌الائمه عصر جمعه در محل ستاد انتخابات استان مرکزی در جمع خبرنگاران با تشکر از دست‌اندرکاران امر برگزاری انتخابات در این استان تشکر کرد و افزود: ۲۵ هزار نفر در مجموع در فرآیند برگزاری انتخابات ریاست جمهوری این استان دخیل هستند.

ساعت ۱۴:۵۹ پرواز برگه‌های سرنوشت ساز در صندوق‌های رای خمین + فیلم

مردم ولایت‌مدار خمین امروز (جمعه) با حضور در صف‌های فشرده چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری برگه‌های رای خود را در صندوق‌ انداختند و برگ زرین دیگری را در تاریخ زادگاه امام راحل ثبت کردند.

ساعت ۱۴:۱۷ فیلم | حماسه حضور کارگران کمباین سازی ایران در انتخابات

کارگران شرکت کمباین‌سازی ایران (اراک) همگام با دیگر اقشار مختلف جامعه در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شرکت کردند.

بسته خبری انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم در استان مرکزی /  در حال بروزرسانی

ساعت ۱۳:۵۰ امام جمعه اراک: تداوم راه شهید رئیسی خواسته ملت ایران از رئیس جمهور آینده است

ساعت ۱۳:۰۱ ۲۶ دفتر پیشخوان دولت استان مرکزی تا پایان رای‌گیری خدمات ثبت‌احوال را ارایه می‌دهد

بسته خبری انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم در استان مرکزی | در حال بروزرسانی

ساعت ۱۲:۳۴ استاندار: مشکلی در روند برگزاری انتخابات استان مرکزی وجود ندارد/ مشارکت مردم بالا است

ساعت ۱۱:۵۱ فیلم | حضور پرشور مردم اراک در انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم

ساعت ۱۱:۴۲ انتخابات باشکوه یکی از شگفتانه‌های حضور مردم در صحنه است

ساعت ۱۰:۵۵ استاندار مرکزی: انتخابات پرشور یکی از مولفه‌های اصلی تامین امنیت ملی است

استاندار مرکزی با بیان اینکه انتخابات پرشور یکی از مولفه‌های اصلی تامین امنیت ملی و اقتدار نظام اسلامی است، گفت: مردم همیشه در صحنه و زمان شناس این استان وظیفه دارند با حضور گسترده خود در این فرآیند ملی اقتدار نظام اسلامی را به جهانیان نشان دهند.

بسته خبری انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم در استان مرکزی | در حال بروزرسانی

ساعت ۱۰:۱۸ فیلم | حضور خانم کوچک ۹۶ ساله ساوجی در انتخابات

خانم کوچک افسرده (نصر) متولد دوم بهمن ۱۳۰۸ با حضور در شعبه امامزاده سید اسحاق ساوه همپای هموطنان در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شرکت کرد.

ساعت ۱۰:۳۸ حضور حداکثری مهمترین شرط بن‌بست شکنی در جامعه است

حجت الاسلام جعفر رحیمی روز جمعه پس از شرکت در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در شعبه اخذ رای امام زاده سید اسحاق ساوه اظهار کرد: انتخابات حق و تکلیف مردم است به این معنا که این حق از سوی نظام به آنان اعطا شده تا بتوانند با آن آینده و سرنوشت خود را تعیین کنند.

ساعت ۹:۲۶ شرکت در انتخابات پاسداری از آرمان‌های نظام است+فیلم

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: حضور آگاهانه و پرشور آحاد مردم در انتخابات پیش رو، لبیک‌ به رهبر معظم انقلاب اسلامی، صیانت از آرمان‌های نظام و نه گفتن به آمریکا و اسرائیل است.

ساعت ۹:۱۱ آغاز حماسه هشتم تیر در بیت تاریخی امام راحل+ فیلم

همزمان با سراسر کشور چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری روز جمعه در بیت تاریخی امام راحل در خمین آغاز شد.

به گفته فرماندار خمین، ۱۱۱ شعبه اخذ رای در این شهرستان برای برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تدارک دیده شده است.

بسته خبری انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم در استان مرکزی | در حال بروزرسانی

ساعت ۸:۱۰ فعالیت ۱۹۴ صندوق اخذ آرای انتخابات ریاست جمهوری در ساوه و زرندیه آغاز شد

فرآیند رای‌گیری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری صبح جمعه همزمان با سراسر کشور در شهرستان‌های ساوه و زرندیه، مناطق شمال استان مرکزی در ۱۹۴ صندوق اخذ رای آغاز شد.

ساعت ۸:۱۶ آزمون سیاسی چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در استان مرکزی آغاز شد

چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری روز جمعه راس ساعت هشت صبح و همزمان با نقاط مختلف کشور در یک‌هزار و ۶۸ شعبه اخذ رای ثابت و سیار استان مرکزی آغاز شد.

به گزارش ایرنا، ۱۷ هزار نفر به عنوان عوامل اجرایی شامل بازرسان، نظارت، انتظامی، امنیتی، رسانه‌ها و پشتیبانی برای برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در این استان سازماندهی شده است.

فرآیند رأی‌گیری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در سرزمین آفتاب همزمان با سراسر کشور از ساعت هشت صبح با باز شدن درهای یک هزار و ۶۸ شعبه ثابت و آغاز به کار ۶۸۶ شعبه سیار که برای این استان در نظر گرفته شده است، آغاز شد.

چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری که به دلیل شهادت رئیس‌جمهور در سانحه سقوط بالگرد یک سال زودتر از موعد مقرر برگزار می‌شود، پس از حدود یک ماه برنامه‌ریزی فشرده وزارت کشور و ستادهای انتخابات استان‌ها صبح امروز به مرحله پایانی یعنی رأی‌گیری رسید.

طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده از سوی وزارت کشور امروز (جمعه) چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری از ساعت هشت صبح آغاز شد و تا ساعت ۱۸ ادامه خواهد داشت که مهلت ۱۰ ساعته تعیین شده برای حضور در شعب اخذ رای با نظر وزارت کشور قابل تمدید است.

بنا به اعلام ستاد انتخابات استان مرکزی برای برگزاری انتخابات امروز یک هزار و ۶۸ شعبه ثابت و سیار تدارک دیده شده است که با فعالیت حدود ۱۷ هزار نفر عوامل اجرایی رأی‌های مردم استان را جمع‌آوری می‌کند.

ستاد انتخابات مرکزی واجدان شرایط رای دادن را یک میلیون و ۱۴۶ نفر عنوان کرده است که از این تعداد ۵۰ هزار نفر رای اولی هستند.

شرکت کنندگان در انتخابات باید از بین چهار نامزد حاضر در مرحله نهایی انتخابات یعنی مسعود پزشکیان، مصطفی پورمحمدی، سعید جلیلی و محمدباقر قالیباف یک نفر را به عنوان رئیس‌جمهور انتخاب کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha