۴ مرداد ۱۴۰۱، ۱۶:۳۲
کد خبرنگار: 2201
کد خبر: 84834311
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

هیات رییسه دومین سال شورای شهر دزفول مشخص شد

۴ مرداد ۱۴۰۱، ۱۶:۳۲
کد خبر: 84834311
هیات رییسه دومین سال شورای شهر دزفول مشخص شد

دزفول-ایرنا- هیات رئیسه دومین سال فعالیت ششمین دوره شورای اسلامی شهر دزفول عصر سه شنبه با حضور فرماندار این شهرستان مشخص شد.

به گزارش ایرنا فرماندار ویژه دزفول عصر سه شنبه در نود و نهمین نشست شورای اسلامی شهر دزفول در سالن جلسات این شورا، دزفول را یکی از شهرهای استراتژیک خوزستان دانست و  از مجموعه شهرداری که زحمات زیادی در مدت یک سال اخیر کشیدند قدردانی کرد .
علی فرهمندپور ضمن قدردانی از تلاش رئیس و  اعضای شورای شهر دزفول که وظایف محوله را به خوبی انجام دادند، افزود: روزهای پر فراز و نشیبی را پشت سر گذاشتیم و امیدواریم امسال نیز شاهد شکوفایی شورا باشیم زیرا اعضای آن برای رضای خدا و خدمت به مردم فعالیت می کنند.
رئیس شورای اسلامی شهر دزفول نیز گفت: سال گذشته را را با  وجود تمام کاستی ها، کمبودها و گرفتاری ها سپری کردیم و شرایط بدون هرگونه تنش و با وحدت اعضا پیش رفت.
محمدحسن پرآور  افزود:  شرایط اقتصادی جامعه طی یکسال اخیر به گونه ای بود که درآمد شهرداری های کل کشور کاهش عجیبی داشت اما به لطف خدا و همکاری دوستان شهرداری توانست قسمتی از بدهی‌های خود را پرداخت و دریافتی پرسنل را به روز کند.

وی با بیان اینکه کارهایی که روی زمین مانده بود با کمترین سرمایه گذاری در کمیسیون ها بررسی و جمع  شدند، افزود: سخت‌ترین شرایط  برای پیشبرد اهداف شهرداری طی شد که امیدواریم این خدمات تداوم یابند.

پرآور وظیفه شورا را  نظارت بر عملکرد شهرداری دانست و از افرادی که همکاری لازم را با اعضای شورا داشتند، قدردانی کرد.
وی در بخش دیگری از سخنانش  انتخاب سردار حسن  شاهوارپور به عنوان برترین س فرمانده سپاه کشور را نیز تبریک گفت و افزود:  انتخابات امروز با حضور فرماندار برگزار می‌شود و  هیات رئیسه به  مدت یک سال انتخاب خواهند شد.
به گزارش ایرنا در این نشست محمدحسن پرآور و غلامعلی پوررضایی برای ریاست شورا کاندید شدند که پرآور  با ۶ رای در مقابل سه رای ابقا شد.
همچنین سیدباقر موسوی فخر و علیرضا زمانی راد به عنوان  نایب رئیس شورای شهر کاندید شدند که سیدباقر موسوی فخر با ۶ رای در مقابل سه رای به عنوان نایب رئیس شورای شهر انتخاب شد.
علیرضا مجدی نسب و غلامعلی پوررضایی نیز برای سخنگوی شورای شهر کاندید شدند که مجدی نسب با پنج رای در مقابل چهار رای به عنوان سخنگوی شورای شهر دزفول انتخاب شد.
علیرضا زمانی راد و زهرا آدینه نیز برای منشی شورای شهر کاندید شدند که زهرا آدینه با ۶ رای در مقابل سه رای به عنوان منشی اول و زمانی راد با ۶ رای به عنوان منشی دوم انتخاب شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha