۱۴ مرداد ۱۴۰۲، ۹:۰۵
کد خبرنگار: 965
کد خبر: 85189157
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

هیات رییسه سومین سال شورای شهر دزفول مشخص شد

۱۴ مرداد ۱۴۰۲، ۹:۰۵
کد خبر: 85189157
هیات رییسه سومین سال شورای شهر دزفول مشخص شد

دزفول - ایرنا - هیات رئیسه سومین سال فعالیت ششمین دوره شورای اسلامی شهر دزفول روز شنبه در یکصد و هشتاد و دومین نشست رسمی این شورا با رای اعضا تعیین و سیدباقر موسوی فخر به عنوان رییس جدید این شورا انتخاب شد.

به گزارش ایرنا، سیدباقر موسوی فخر تنها کاندیدای ریاست شورای شهر دزفول بود که با پنج رای در مقابل چهار رای سفید به عنوان رییس جدید شورای شهر دزفول انتخاب شد.

همچنین غلامعلی پوررضایی تنها کاندیدای نایب رییسی این شورا بود که با پنج رای در مقابل چهار رای سفید به عنوان نایب رییس جدید شورای شهر دزفول انتخاب شد.

حجت الاسلام مهدی جعفرنمازی به عنوان منشی اول و علیرضا زمانی راد نیز با رای اعضا به عنوان منشی دوم این شورا انتخاب شدند.

غلامعلی رسالتی نیز به عنوان تنها کاندید سخنگویی شورای شهر دزفول با رای اعضا به عنوان سخنگوی این شورا انتخاب شد.

هیات رییسه سومین سال شورای شهر دزفول مشخص شد

استمرار وحدت مطالبه مردم از اعضای شورای اسلامی شهر دزفول است

رییس سال دوم شورای اسلامی شهر دزفول در ابتدای این مراسم حضور باشکوه مردم دزفول در تاسوعا و عاشورای حسینی امسال را بی‌سابقه دانست و گفت: مردم ولایتمدار و مومن شهرستان با حضور یکپارچه در گرمترین روز حماسه بزرگی را رقم زدند.

محمدحسن پرآور افزود: اعضای ششمین دوره شورای شهر دزفول در ۲ سال گذشته با همدلی، همراهی و همفکری در تلاش برای گره گشایی از مسایل مبتلا به دزفول بودند.

پرآور اعضای شورای شهر دزفول را مومن، ولایی و انقلابی دانست و اظهار کرد: تمام همت شورای شهر دزفول حل مسایل مردم وفادار دزفول بوده و انتظار مردم افزایش و استمرار همدلی اعضا برای خدمت است.

این نشست با حضور نمایندگانی از فرمانداری شهرستان دزفول برگزار شد و اعضای شورا شهر دزفول با رای مکتوب اعضای هیات رییسه سومین سال فعالیت ششمین دوره شورای شهر دزفول را انتخاب کردند.

به گزارش ایرنا، محمدحسن پرآور پیش از این در ۲ سال فعالیت ششمین دوره شورای اسلامی شهر دزفول مسوولیت ریاست این شورا را به عهده داشت؛ همچنین سیدباقر موسوی فخر نیز ۲ سال با رای اعضای شورای اسلامی شهر دزفول مسوولیت نایب رئیسی این شورا را عهده دار بود.

انتخابات ششمین دوره انتخابات شورای شهر ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ در سراسر کشور برگزار شد که هم اکنون عمر چهارساله این شورا به نیمه رسیده است.

انتخابات هیات رییسه شورای اسلامی شهر دزفول برخلاف بسیاری از شهرهای کشور نه تنها با کمترین تنش همراه نبود بلکه همچون رویه این شورا برای پخش زنده نشست‌های علنی، این نشست نیز به صورت زنده از شبکه‌های مختلف اجتماعی پخش شد.

اعضای هیات رییسه شورای اسلامی شهر با رای اکثریت اعضای شورا برای مدت یکسال انتخاب می‌شوند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha