نماینده ولی فقیه در مازندران : شیخ فضل‌الله نوری خادم بی‌نام بود

نوشهر - ایرنا - نماینده ولی فقیه در مازندران با اظهار این که شیخ فضل‌الله نوری خادم بی‌نام بود و حقش ضایع شد ، گفت: امروز باز شناسی خائن از خادم در تاریخ یک ضرورت است.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر محمدی لائینی روز پنجشنبه در پیش کنگره بزرگداشت یادواره شیخ فضل الله نوری در شهرستان نور افزود:  چهره هایی مانند شیخ فضل الله نوری که به ناحق مکتوم ، مغفول ، مظلوم و تحریف شدند ، خادم بودند و امروز آنچه تاریخ از ما مطالبه دارد باز شناسی خادم است.

وی گفت : شیخ فضل الله نوری را به جرم همراهی نکردن با جریان غربگرای مشروطه تحریفش کردند و اجازه ندادند صدای این عالم عالیقدر شنیده شود.

امام جمعه ساری افزود : امروز متاسفانه عده ای می گویند باید به قطب و قدرت آمریکا باور کنیم و نمی توانیم ساز دیگری بزنیم و باید با شرایط موجود کنار بیاییم.

نماینده ولی فقیه در مازندران وگفت : همین عده که تعدادشان اندک است سعی. دارند حکومت جمهوری اسلامی را ناکار آمد جلوه دهند. شکاف طبقاتی و اعتماد ملت را به روحانیت و رهبری کم رنگ جلوه دهند. ارزش ها ، آرمان های شهدا را زیر سووال ببرند  چرا که انقلابشان انقلاب انگلیسی است. 

وی افزود :  امروز شیطنت ها و سیاست ها هر چند پیچیده شده است ، اما ملت به مراتب آگاه تر از این مسائل هستند و نمی گذارند عده ای به خواسته های شیطانی و اهداف شوم دست یابند.

محمدی لائینی گفت : وظیفه ما است باید عبرت بگیریم و نگذاریم امثال شیخ فضل الله نوری با تحریف سیاست گمنام شوند و نگذاریم خائنان تاریخ سازی کنند و برجسته شوند 

پیش کنگره بزرگداشت یادواره شهید فضل الله نوری امروز پنجشنبه با حضور رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران ، استاندار مازندران ، مسوولان کشوری و استانی در دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان نور آغاز به کار کرد. کنگره اصلی شیخ فضل الله نوری نیز سال آینده با نظر رهبرانقلاب در شهرهای مشهد، قم و نجف برگزار خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha