۱۰ مرداد ۱۴۰۱، ۱۱:۲۷
کد خبرنگار: 3090
کد خبر: 84838472
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

جشنواره نماز «فجر تا فجر» در استان همدان برگزار می‌شود

همدان-ایرنا- مدیر ستاد اقامه نماز استان همدان از برگزاری جشنواره فضای مجازی نماز «فجر تا فجر» با همکاری دستگاه‌های فرهنگی و در ۲ مرحله استانی و ملی خبر داد.

حجت الاسلام «سید مرتضی حسنی حلم» روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این جشنواره در مرحله استانی با مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، ستاد اقامه نماز و مراکز علمی با استفاده از ظرفیت های مردمی و  نخبگان استان با هدف ترویج و نشر ارزش ها و فرهنگ اقامه نماز برگزار خواهد شد. 

وی تصریح کرد: علاقه مندان برای شرکت در این جشنواره می تواند آثار خود در محورها و قالب های علمی و پژوهشی (تألیف، مقالات، رساله دکتری و پایان نامه های دانشگاهی و حوزوی)، فرهنگی و هنری (کلیپ، پادکست، موشن گرافیک، پویانمایی، نقاشی، خوشنویسی، طرح های گرافیکی، عکس و استوری در شبکه های اجتماعی)، ادبی (شعر، داستان ،قصه، نمایشنامه نویسی و فیلم نامه نویسی)، سرگرمی و آموزشی (بازی و ابزار های کمک آموزشی دستی و دیجیتالی) را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

مدیر ستاد اقامه نماز استان همدان گفت: مهلت شرکت در این جشنواره براساس فراخوان اعلام شده تا ۲۰ آذر ۱۴۰۱ و از طریق ثبت نام در سامانه و ارسال آثار به نشانی Noor.namaz.ir است.

جشنواره «فجر تا فجر» نماز در استان همدان برگزار می‌شود

حجت الاسلام حسنی حلم افزود: نتایج جشنواره بهمن ماه ۱۴۰۱ از طریق پایگاه اطلاع رسانی ستاد اقامه نماز به نشانی Namaz.ir اعلام و به برگزیدگان مراحل استانی و کشوری هدایای ارزنده ای تقدیم می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha