۲۷ شهریور ۱۴۰۳، ۹:۴۴
کد خبرنگار: 3090
کد خبر: 85598913
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

فراخوان جشنواره نماز "فجر تا فجر" در همدان منتشر شد

۲۷ شهریور ۱۴۰۳، ۹:۴۴
کد خبر: 85598913
فراخوان جشنواره نماز "فجر تا فجر" در همدان منتشر شد

همدان-ایرنا- مدیر ستاد اقامه نماز استان همدان از انتشار فراخوان سومین جشنواره سراسری فرهنگی و ادبی هنری نماز در فضای مجازی با عنوان "فجر تا فجر" با همکاری دستگاه‌های فرهنگی و در ۲ مرحله استانی و ملی خبر داد.

حجت الاسلام سید مرتضی حسنی حلم روز سه شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این جشنواره در مرحله استانی با مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، ستاد اقامه نماز و مراکز علمی با استفاده از ظرفیت های مردمی و نخبگان استان با هدف ترویج و نشر ارزش ها و فرهنگ اقامه نماز برگزار می شود.

وی ادامه داد: سومین جشنواره سراسری "فجر تا فجر" برای مخاطبان دانش آموز ۹ تا ۱۸ سال و بزرگسالان ۱۸ سال به بالا شامل اهالی فرهنگ و هنر، دانشجویان، طلاب، فرهنگیان و تمامی آگاهان حوزه تعلیم و تربیت نسل نو پیش بینی شده است.

مدیر ستاد اقامه نماز استان همدان، قالب های جشنواره برای ️دانش آموزان را رسانه های صوتی و تصویری شامل مستند کوتاه، تئاتر، سرود و روایتگری (خاطره، دلنوشته و خلاصه کتاب)، عکس و گرافیک (تک عکس، پوستر) و خوشنویسی ️اعلام کرد.

حجت الاسلام حسنی حلم گفت: قالب های جشنواره در بخش بزرگسالان رسانه های مجازی شامل پادکست کوتاه، گزارش ویدئویی(گیف و ماجرا (استوری) در شبکه های اجتماعی)، رسانه های صوتی و تصویری شامل نماهنگ، پویانمایی و موشن گرافیک، مستند کوتاه و نمایش رادیویی است.

وی ادامه داد: همچنین برای این جشنواره عکس و گرافیک شامل تک عکس، گزارش تصویری، پوستر، تصویرسازی و نقاشی دیجیتال، تایپوگرافی و اینفوگرافی، ادبیات منظوم، داستانی و نمایشی شامل شعر، داستان کوتاه و بلند، نمایشنامه نویسی و فیلم نامه نویسی، برنامه های کاربردی شامل بازی و برنامه های کمک آموزشی (تلفن همراه) و بخش ویژه تولید آثار با بهره گیری از هوش مصنوعی پیش بینی شده است.

فراخوان جشنواره نماز "فجر تا فجر" در همدان منتشر شد

وی اظهار کرد: مهلت شرکت در این جشنواره براساس فراخوان اعلام شده تا ۲۰ آذر ۱۴۰۳ و از طریق ثبت نام در سامانه و ارسال آثار به نشانی Noor.namaz.ir است.

مدیر ستاد اقامه نماز استان همدان افزود: نتایج جشنواره در تاریخ ۹ بهمن ماه ۱۴۰۳، مصادف با مبعث حضرت رسول اکرم(ص) از طریق پایگاه اطلاع رسانی ستاد اقامه نماز به نشانی Namaz.ir اعلام و به برگزیدگان مراحل استانی و کشوری هدایای ارزنده ای تقدیم می شود.

حجت الاسلام حسنی حلم در خصوص نحوه ارتباط با دبیرخانه جشنواره گفت: شماره تلفن ۰۲۱۸۶۰۳۷۵۰۶، سامانه پیامکی ۱۰۰۰۰۱۷، پایگاه اطلاع رسانی namaz.ir، کانال های جشنواره @noor_namaz برای ارتباط و کسب اطلاعات بیشتر تعیین شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha