۱۱ خرداد ۱۳۹۸، ۱۸:۱۱
کد خبرنگار: 1452
کد خبر: 83336896
T T
۰ نفر

پرش سوارکاران همدانی در جام رمضان

۱۱ خرداد ۱۳۹۸، ۱۸:۱۱
کد خبر: 83336896
پرش سوارکاران همدانی در جام رمضان

همدان- ایرنا- سخنگوی هیات سوارکاری همدان گفت: ششمین هفته رقابتهای پرش با اسب هیات سوارکاری استان همدان جام رمضان با شناخت سوارکاران برتر پایان یافت.

ایلیا محمدی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این رقابت‌ها با حضور سوارکارانی از باشگاههای ایثار، شبدیز، اویسینا ، اکباتان و خوشه طلایی به میزبانی باشگاه سوارکاری آذرخش در رده‌های اسب و سوار مبتدی، رده E رده D۱ اسب‌های زایچه ایران و B۱ بزرگسالان برگزار شد.


وی اضافه کرد: در رده سوار مبتدی ملیکا محمدی با اسب سورن مسیر مسابقه را بدون خطا طی کرد و طبق قوانین ملی رده بندی شد.


محمدی بیان کرد: در رده D۱ اسب‌های زایچه ایران، محسن حدادیان در راند باراژ با اسب سورن به مقام نخست دست یافت، فرزاد سهیل قاسمی با اسب سینتیا دوم شد و لاوان بذر افشان با اسب رایکا جایگاه سوم ایستاد.


وی خاطرنشان کرد: مسابقات رده B۱ بزرگسالان نیز با حضور مهدی امید مهر ناظر فنی فدراسیون سوارکاری صورت گرفت و در پایان راند باراژ، سوارکاران برتر جام رمضان معرفی شدند


سخنگوی هیأت سوارکاری همدان افزود: بر این اساس مقام نخست و جام قهرمانی این دوره از رقابت‌ها به مهدی حمزه‌ای با اسب بای مولگا از مجموعه خوشه طلایی رسید، علیرضا بختیاری با اسب اندی از مرکز پرورش اسب اویسینا به مقام دوم دست یافت و امیر حسین احمدی ثابت با اسب فرح دونا نماینده باشگاه آذرخش به نشان برنز و مقام سوم این دوره از مسابقات رسید.


وی یادآور شد: رقابت‌های این هفته توسط سرداور مسابقات محمد رضا شوشتر با همکاری زهرا قاسمی، امین عظیمی و سرکلانتر میدان مهدی نوروزی با همراه صادق کریمپور قضاوت شد.


وی افزود: طراحی و اجرای مسیر مسابقات این هفته نیز برعهده سید وحید برقعی طراح مسیر LEVEL ONE فدراسیون جهانی انجام شد.


همدان ۵۰۰ سوارکار حرفه‌ای دارد.


۷۵۲۰/‏۲۰۸۷

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha