فرماندار مهاباد: رسانه‌ها در مورد شیوع موج هفتم کرونا اطلاع رسانی کنند

مهاباد - ایرنا - فرماندار ویژه مهاباد گفت: رسانه‌های جمعی باید در زمینه خطرات و ضرورت مقابله با موج هفتم کرونا و رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی از جمله استفاده از ماسک و رعایت فاصله گذاری اطلاع رسانی کنند.

به گزارش ایرنا، امیر قادری روز دوشنبه در جلسه ستاد مقابله با کرونای این شهرستان افزود: مهاباد هم اکنون در وضعیت زرد مقابله با کرونا قرار دارد و هر لحظه امکان جهش و تغییر وضعیت و اعمال محدودیت ها با ادامه این روند وجود دارد.

فرماندار ویژه مهاباد تاکید کرد: شهروندان برای حفظ سلامت خود و دیگران در اسرع وقت نسبت به دریافت دز یادآور واکسیناسیون اقدام کنند تا زمینه سلامت خود و دیگران تامین شود.

قادری ادامه داد: طبق آمار و گزارش های دریافتی که اساس فعالیت ستاد است هر اندازه درصد واکسیناسیون بالاتر باشد روند ابتلا و مرگ و میر ناشی از کرونا نیز به طور قابل توجهی کاهش خواهد یافت.

وی با بیان اینکه ادارت و دستگاه های اجرایی باید در امر واکسیناسیون برای سایر شهروندان الگو باشند، اضافه کرد: اداراتی که کارکنان آن نسبت به دریافت واکسن اقدام و ضریب واکسیناسیون بالاتری داشته باشند مورد قدردانی قرار خواهند گرفت.

فرماندار مهاباد: رسانه‌ها در مورد شیوع موج هفتم کرونا اطلاع رسانی کنند

قادری همچنین با اشاره به اینکه در شرایط کرونایی جلسات باید محدود و با حداقل نفرات برگزار شود، گفت: در صورت نیاز، تمهیدات لازم برای راه اندازی مراکز واکسیناسیون در سطح شهرستان برای دسترسی آسان شهروندان جهت تزریق دز یادآور در دستور قرار گیرد.

در ادامه جلسه اقدامات لازم از جمله نحوه فعالیت تالارهای پذیرایی، مجالس ترحیم و اماکن عمومی در راستای جلوه گیری از عادی انگاری شرایط مقابله با کرونا مصوب و به سایر دستگاه‌های اجرایی ابلاغ شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha