۱۱ مرداد ۱۴۰۱، ۱۸:۱۰
کد خبرنگار: 3145
کد خبر: 84842524
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۳۸۵ هزار نخ سیگار قاچاق در ساوه کشف شد

۱۱ مرداد ۱۴۰۱، ۱۸:۱۰
کد خبر: 84842524
۳۸۵ هزار نخ سیگار قاچاق در ساوه کشف شد

ساوه - ایرنا - فرمانده انتظامی شهرستان ساوه از کشف ۳۸۵ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق در این شهرستان به ارزش بیش از ۱۷ میلیارد ریال خبر داد. 

به گزارش ایرنا و نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ «علی اکبر عیسی آبادی» اظهار کرد: مأموران انتظامی پلیس آگاهی در ادامه طرح مقابله با قاچاق کالا و ارز و در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی به دو دستگاه خودرو سواری مشکوک و این خودرو ها را به منظور بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی با اشاره به اینکه ماموران انتظامی در بازرسی از این دو خودرو ۳۸۵  هزار نخ انواع سیگار خارجی قاچاق را کشف کردند، اظهار داشت: ارزش ریالی کالای قاچاق کشف شده بنا بر نظریه کارشناسان مربوطه ۱۷ میلیارد و ۹۷۵ میلیون ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه با اشاره به دستگیری ۲ نفر متهم در این زمینه افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی به منظور سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

کشف بیش از یک کیلوگرم مواد مخدر در ساوه

عیسی آبادی با اعلام این خبر گفت: ماموران انتظامی شهرستان در تحقیقی از فعالیت فردی در زمینه تهیه و توزیع مواد مخدر در این شهرستان مطلع شدند.

وی افزود: پس از شناسایی مخفیگاه متهم در تحقیقات پلیس و بازرسی از آن یک کیلو و ۱۲۰ گرم تریاک و یک دستگاه ترازوی توزین و وسایل استعمال مواد مخدر، کشف شد.

این مقام انتظامی اظهار کرد: متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

عیسی آبادی عنوان کرد: یکی از مأموریت‌های مهم پلیس، مبارزه با حمل، نگهداری، خرید و فروش و قاچاق مواد مخدر به عنوان بلای خانمان سوز جامعه است و برخورد پلیس در این راستا محکم و قاطع خواهد بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha