۸۲ درصد اعتبارات مصوب سفر رییس جمهور به استان سمنان جذب شد

سمنان- ایرنا- استاندار سمنان گفت: ۸۲ درصد اعتبارات مصوب سفر رییس جمهور به این استان با اهتمام مسوولان جذب شده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سید محمد رضا هاشمی روز چهارشنبه در جلسه پیگیری مصوبات سفر رییس جمهور به استان سمنان ابراز داشت: از مجموع اعتبارات مصوب سفر رئیس جمهور به استان سمنان در مرحله اول  ۸۷۷ میلیارد تومان به صورت نقد به ۲۹ دستگاه اجرایی اختصاص یافت که ۸۲ درصد آن جذب شده است.

وی اضافه کرد: از مجموع اعتبارات تخصیص یافته به ۲۹ دستگاه اجرایی استان سمنان، ۱۴ دستگاه اجرایی ۱۰۰ درصد اعتبارات را جذب کردند.

استاندار سمنان تصریح کرد:  ۱۱ دستگاه اجرایی استان سمنان ۸۵ درصد اعتبارات مصوب سفر رئیس جمهور به استان،  سه دستگاه بالای ۵۰ درصد اعتبارات و یک دستگاه  کمتر از ۵۰ درصد اعتبارات را جذب کردند.

وی خاطرنشان کرد:  به تمام دستگاه‌های اجرایی استان سمنان تاکید شده قبل از پایان سال مالی ۱۰۰ درصد اعتبارات مصوب سفر رئیس جمهور را جذب کنند و با اهتمام مسوولان طی ۵۰ روز  فرصت باقیمانده تا پایان سال مالی ۱۰۰ درصد اعتبارات جذب خواهد شد.

استاندار سمنان با بیان اینکه با تصویب طرح مجلس سال مالی از اواخر تیر ماه به اواخر شهریور ماه تغییر یافت، اظهار داشت:  مدیران دستگاه‌های اجرایی تا اواخر شهریورماه  پایان سال مالی فرصت دارند همه اعتبارات را جذب کنند.

وی ادامه داد: طرح‌های عمرانی که جزء مصوبات سفر بود با پیشرفت مطلوبی در دست اجرا است و بخشی از آن‌ها در حوزه‌های راه، بهداشت و درمان ، بنیاد مسکن و کشاورزی در هفته دولت امسال به بهره برداری می‌رسد.

استاندار سمنان گفت: بخشی از اعتبارات مصوب سفر رییس جمهور به استان در قالب اسناد و اوراق است که تاکنون ۷۵ درصد آن جذب شده است.

به گزارش ایرنا، رئیس جمهور سیزدهم آبان ۱۴۰۰ به استان سمنان سفر کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha