۱۴ مرداد ۱۴۰۱، ۲۰:۳۴
کد خبرنگار: 2581
کد خبر: 84845230
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کاراته‌کا گنبدی به اردوی تیم ملی نوجوانان دعوت شد

۱۴ مرداد ۱۴۰۱، ۲۰:۳۴
کد خبر: 84845230
کاراته‌کا گنبدی به اردوی تیم ملی نوجوانان دعوت شد

گنبدکاووس- ایرنا- رییس هیات کاراته گنبدکاووس گفت: «احسان کر» کاراته‌کا این شهرستان با نظر کمیته فنی مسابقات قهرمانی کشور به عنوان یکی از دعوت‌شدگان به اردوی تیم ملی نوجوانان انتخاب شد.

احمد صفرخان روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: در پی برگزاری مسابقات کاراته قهرمانی کشور انتخابی تیم ملی به میزبانی گنبدکاووس این کاراته‌کا در رده سنی نوجوانان وزن مثبت ۷۶ کیلوگرم با نظر کمیته فنی به اردوی تیم ملی برای اعزام به مسابقات کاراته آسیایی دعوت شد.

وی یادآور شد: مسابقات کاراته پسران در رده سنی نوجوانان، جوانان و امید قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی با حضور حدود هزار ورزشکار روزهای ششم و هفتم مرداد در ۱۵ وزن و دو بخش مبارزه (کمیته) و کاتا (حرکات نمایشی) در سالن ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی گنبدکاووس برگزار شد.

طبق اعلام هیات کاراته گلستان، این استان سه مدال آور به نام‌های ایمان بزرعلی و ابوالفضل دستمردی در بخش مبارزه محمد گل در بخش حرکات‌ نمایشی این دوره از مسابقات داشت. 

صفرخان افزود: مسابقات آسیایی کاراته رده سنی نوجوانان، جوانان و امید آذرماه امسال به میزبانی کشور ازبکستان برگزار می‌شود.

وی گفت: گنبدکاووس با داشتن حدود ۵۰۰ ورزشکار فعال در رشته کاراته از لحاظ مقام‌آوری بعد از علی‌آبادکتول و گرگان در جایگاه سوم استان گلستان قرار دارد.

به گزارش ایرنا، افزون بر ۹ هزار ورزشکار بیمه شده در ۴۰ هیات ورزشی شهرستان ۴۱۱ هزار نفری گنبدکاووس واقع در شرق استان گلستان فعالیت دارند.​

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha